Byggahus.se
En funktion jag saknar på forumet är att kunna "förhandsgranska inlägg" innan man "skickar" det.
Framförallt när fler skribenter ska citeras, man (läs: jag) vill se hur länkar ser ut, var bilder hamnar etc.

• Gilla
1
  • Laddar…
BirgitS
useless useless skrev:
FF i Windows 7. Det är säkert cachen/proxyn på jobbet som inte har fattat att det ska vara en bild där.
Samma webbläsare och Windows samt ingen stjärna här också. Det var något liknande i höstas (?) med något som inte syntes i FF.

richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag upplever en bugg när man ska posta inlägg, man får scrolla upp massa för att se rutan.
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Den har jag med. Iphone 7, app.
Tack för buggrapporten @richardtenggren och @Nötegårdsgubben. @cnils har nu fixat detta i utvecklingsmiljön och en fix kommer rullas ut i natt.

• Gilla
jeppe42 och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Den syns inte. Men om jag håller musen över så ser jag att det är en länk där.
BirgitS BirgitS skrev:
Samma webbläsare och Windows samt ingen stjärna här också. Det var något liknande i höstas (?) med något som inte syntes i FF.
Vi har nu fixat så att ikonen för bevakningar (stjärnan) uppe i högra hörnet kommer att synas för alla från och med inatt. Tack för att du laddade upp en bild @useless så att vi kunde upptäcka detta.

Du har helt rätt @BirgitS, vi hade ett liknande problem i höstas.

jag har bara en fråga, hur får jag tillbaka det gamla utseendet?
Det här vägrar jag att använda

• Gilla
jeppe42
  • Laddar…
Kan man få så att bara dom aktiva notiserna syns när man klickar på symbolen?
Står det 8 så får man ju räkna sig fram till där man ska börja läsa...

• Gilla
thomas33
  • Laddar…
Siffran 8 står för för hur många ”nya” notiser du har, inte hur många olästa du har.

Vi vill lista de nya högst upp under NYA och äldre längre ner under TIDIGARE men vi har inte hunnit tagit tag i det.

Jag saknar en egen symbol för ”håller med” ibland reaktionerna. Visst, ”gilla” fungerar till viss del men jag gillar också ofta svar bara får att någon har tagit sig tid att svara utförligt, för att det är lite kul skrivet eller av andra anledningar. Skulle alltså vilja ha något som sakligt betyder att man håller med.

Mikael_L
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag upplever en bugg när man ska posta inlägg, man får scrolla upp massa för att se rutan.
Jag med, android någon version av något slag (6 eller 7 typ, kanske kallas nougat eller dajm eller så ...)

Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag med, android någon version av något slag (6 eller 7 typ, kanske kallas nougat eller dajm eller så ...)
Felet ska ha rättat till sig kl 3:15 inatt.

Mikael_L
Jo, jag såg att jag var för snabb, läste inte till slutet innan jag skrev. :oops:

Triggerhappy, typ ... :cool:

Mikael_L
Jag skulle vilja ha "bevakar" mer snabbt och lätt åtkomligt, överallt, dvs både på dator och på luren.

Jag vill inte trycka flera gånger och/eller hålla på och leta.
Just ni hittar jag inte hur jag kommer ur denna tråden och till "bevakningar", som är den länk jag använder i särklass mest.

richardtenggren
Tryck på stjärnan ?:)

• F0182AD0-6341-4DC8-BCFC-B536B2B74670.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mikael_L
Jaja ...
Tja, jag är ingen stjärna direkt ... :oops: :whistle:

Mikael_L Mikael_L skrev:
Jaja ...
Tja, jag är ingen stjärna direkt ... :oops: :whistle:
"Den Gud ej gav hjärna - gav han "vinklar, streck och stjärna...":rofl:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.