310 676 läst · 4 858 svar
311k läst
4,9k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Medlem
· Västmanland
· 448 inlägg
En funktion jag saknar på forumet är att kunna "förhandsgranska inlägg" innan man "skickar" det.
Framförallt när fler skribenter ska citeras, man (läs: jag) vill se hur länkar ser ut, var bilder hamnar etc.
Framförallt när fler skribenter ska citeras, man (läs: jag) vill se hur länkar ser ut, var bilder hamnar etc.

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 37 517 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 37 517 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
richardtenggren skrev:
Tack för buggrapporten @richardtenggren och @Nötegårdsgubben. @cnils har nu fixat detta i utvecklingsmiljön och en fix kommer rullas ut i natt.Nötegårdsgubben skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Siffran 8 står för för hur många ”nya” notiser du har, inte hur många olästa du har.
Vi vill lista de nya högst upp under NYA och äldre längre ner under TIDIGARE men vi har inte hunnit tagit tag i det.
Vi vill lista de nya högst upp under NYA och äldre längre ner under TIDIGARE men vi har inte hunnit tagit tag i det.
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Jag saknar en egen symbol för ”håller med” ibland reaktionerna. Visst, ”gilla” fungerar till viss del men jag gillar också ofta svar bara får att någon har tagit sig tid att svara utförligt, för att det är lite kul skrivet eller av andra anledningar. Skulle alltså vilja ha något som sakligt betyder att man håller med.
Administrator
· Skåne
· 6 435 inlägg
Jag skulle vilja ha "bevakar" mer snabbt och lätt åtkomligt, överallt, dvs både på dator och på luren.
Jag vill inte trycka flera gånger och/eller hålla på och leta.
Just ni hittar jag inte hur jag kommer ur denna tråden och till "bevakningar", som är den länk jag använder i särklass mest.
Jag vill inte trycka flera gånger och/eller hålla på och leta.
Just ni hittar jag inte hur jag kommer ur denna tråden och till "bevakningar", som är den länk jag använder i särklass mest.