382 150 läst · 5 275 svar
382k läst
5,3k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
I APPEN funkar det bra för mig.
Samsung S24.
Samsung S24.
Administrator
· Skåne
· 6 633 inlägg
Nu tror jag att jag ser vad som blir fel. Det verkar som att ”refresh” felaktigt tittar fram där uppe när du råkar påbörja din zoomning med nedre tummen i Android.Ola C skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag ber @cnils titta på det.
Administrator
· Skåne
· 6 633 inlägg
I appen öppnar bilder upp sig i hela skärmen. Det blir en bättre bildupplevelse.
Enkelt att zooma.
Och enklare att stänga bilden genom att man swipear ner bilden.
Men vi hoppas kunna förbättra bildhanteringen ytterligare både i appen och i webbläsaren.
I senaste iOS 26 som Apple lanserade i förrgår men som förväntas komma i september så kommer hela bildskärmen att användas i webbläsaren, till exempel så här:

Logga in
Skapa konto
Enkelt att zooma.

Logga in
Skapa konto
Och enklare att stänga bilden genom att man swipear ner bilden.

Logga in
Skapa konto
Men vi hoppas kunna förbättra bildhanteringen ytterligare både i appen och i webbläsaren.
I senaste iOS 26 som Apple lanserade i förrgår men som förväntas komma i september så kommer hela bildskärmen att användas i webbläsaren, till exempel så här:

Logga in
Skapa konto
Möjligt det varit uppe tidigare osäker på det.
Men "Ladda upp bild/video" borde det även stå dokument eftersom det även går att ladda upp pdf-filer som exempel.
Smiliesarna är det vissa som bara är en fyrkant för mig, typ 🫶🥹🥲, kanske bara min dator som inte vill vara med?
Och en tredje sak vore en knapp för specialtecken skulle vara trevligt bredvid de andra i ovankant, där man väljer fet, kursiv, lista osv.
Saknar att ha bland annat dessa lättillgängliga när man gör inlägg ° ± ² ³ ¼ ½ ¾ Δ Ω φ
Men "Ladda upp bild/video" borde det även stå dokument eftersom det även går att ladda upp pdf-filer som exempel.
Smiliesarna är det vissa som bara är en fyrkant för mig, typ 🫶🥹🥲, kanske bara min dator som inte vill vara med?
Och en tredje sak vore en knapp för specialtecken skulle vara trevligt bredvid de andra i ovankant, där man väljer fet, kursiv, lista osv.
Saknar att ha bland annat dessa lättillgängliga när man gör inlägg ° ± ² ³ ¼ ½ ¾ Δ Ω φ
Flera av de där tecknen gör du lätt med tangentbordet på telefonenPurre skrev:
Håll in 0 = ⁰
Håll in + = ±
Håll in 2 = ²
Håll in 3 = ³
Håll in 1 = ½, ¼, etc
De tre sista får du om du lägger till grekiska/grekiskt tangentbord.
ΔΩφ
Redigerat:
Beror kanske på vad du har för telefon, ° har jag på 0an, men inte de övriga du skriver om.Demmpa skrev:
Ja visst men nu sitter jag vid en bärbar dator en hel del av gångerna och visst charmap finns då men att gå den vägen är inte så smidigt. Alt+0176 för grader är bara glömma då jag inte har någon numerisk del på tangentbordet heller.Demmpa skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 17 642 inlägg
Du är inte ensamMikael_L skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/databasfel-pa-forumet.555125/
Klicka här för att svara