Byggahus.se

Feedback på nya sajten lämnas här

1. K
    Medlem · Nivå 13
    Ser ut så för mig i Chrome

2. cnils
    Administrator · Nivå 6
  3. hsd
    Medlem · Nivå 12
    Det är förhållandevis lite reklam på byggahus jämfört med andra forum

4. M
    Husägare · Nivå 10
    Internet Explorer på datorn, vevtelefon i hallen och T-Ford i garaget?

• Laddar…
  5. findus42
    Medlem · Nivå 20
    Lade in några bilder i morse när jag hade bredband. Tänkte redigera in text med luren senare. Nu när jag ville göra det finns ingen redigeringsknapp.
    Har den tagits bort?
    Har tiden, tre timmar, kortats ner?
    Eller får jag helt enkelt lära mig att möjligheten inte längre finns att boka upp ett inlägg för senare redigering?

Har padda hemma och iPhone 6s. Använder Safari.

Mvh Findus

6. Demmpa
    Husägare · Nivå 22
  7. findus42
    Medlem · Nivå 20
    Jag vet att det ör meningen att jag skall kunna göra det. Har gjort det många gånger. Nu fungerar det inte längre att redigera.
    Findus

8. useless
    Självbyggare · Nivå 24
    Kontakta en moderator så kan dom låsa upp redigeringen igen.

9. findus42
    Medlem · Nivå 20
    Har rapporterat inlägget och bett moderatorn ta bort det så att jag kan göra om.

10. B
    Medlem · Nivå 20
    Ja, till en timme i augusti, se reglerna.

11. M
    Husägare · Nivå 10
    Det bästa tycker jag vore om det gick att redigera obegränsad tid, men att möjligheten att se det ursprungliga inlägget samtidigt finns kvar, typ "Inlägget har redigerats. Klicka här för att se ursprunglig version."

• Laddar…
  12. B
    Medlem · Nivå 20
    Däremot möjligheten att ta bort inlägg kan gärna försvinna efter mycket kort tid.

13. Alfredo
    Besserwisser · Nivå 19
    Fast tidsgränsen för redigera och ta bort är ju i praktiken densamma då man alltid kan redigera till i princip innehållslöst.

14. B
    Medlem · Nivå 20
    Jo, men då syns det ju att någon har varit där och pillat i inlägget. Det blir ju däremot väldigt knepigt när någon tar bort ett inlägg som någon har svarat på utan att citera, då kan det ju bli lite goddag-yxskaft-känsla i tråden.

15. C
    Medlem Nivå 6
    I så fall borde det gå att ta bort hur långt efteråt som helst om ingen har svarat efteråt.