Byggahus.se

Feedback på nya sajten lämnas här

1. hsd
    Medlem · Nivå 12
    Okey (y)

2. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Från och med i lördags så föreslår vi taggar när man skapar ett nytt ämne. Förslagen utgår från ord i rubriken (ett, två eller tre ord) som sedan matchas med befintliga taggar. Enbart igår utfördes närmare 200 taggningar, jämfört med förra söndagen då bara 8 taggningar gjordes, en dramatisk ökning alltså.

Taggförslagen som dyker upp är inte perfekta (se skärmbild) men bättre än tidigare och man kan fortfarande skapa helt nya taggar.

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    62A2525A-2786-4444-88C7-900B8A1410C4.png

Syftet är att försöka knyta ihop innehåll (ibland kan ju innehåll om samma sak helt korrekt ligga i olika delforum) och göra det enklare att hitta relaterat innehåll. Ämnen som taggats får fler visningar helt enkelt. ;)

3. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 18
    Jag tycker också att de nya sid-knapparna är alldeles för små. Använder nästan bara mobilen och det är svårt att pricka rätt. Vill ofta gå tillbaka nån sida eller till början av en tråd.

4. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Vill bara berätta att vi har breddat pagineringsknapparna något, men jag är fortfarande inte riktigt nöjd.

5. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 18
    Tack, det är lite bättre.

6. ådal
    Renoverare · Nivå 8
    Tänkte på den här "Postat 10 dagar i rad" poängen, är det vissa delar av forumet som inte räknas med?

7. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Sorry för sent svar men det ska vara alla delforum.

8. ådal
    Renoverare · Nivå 8
    Ingen fara, inget som är bråttom eller spelar någon större roll. Men jag har i alla fall postat 11 dagar i rad utan att det har blivit registrerat. Någonting spökar verkar det som, 20/9 - 30/9.

9. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
  10. ådal
    Renoverare · Nivå 8
    Ah det var från den 20/9 till 30/9 jag tänkte på!

11. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
  12. ådal
    Renoverare · Nivå 8
    Eller är det så att poängen också nollställs när räknaren nollställs? :thinking:

13. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Jag tror vi gjorde den så för att det var enklast helt enkelt. Jag tror det är därför den heter ”Postat flest dgr i rad just nu”.

14. ådal
    Renoverare · Nivå 8
  15. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Då förstår jag. Ska kolla på det imorgon. Tack för feedback. @cnils