Byggahus.se

Feedback på nya sajten lämnas här

84k läst  1,9k svar

1. Z
    Elektroniktokig Nivå 1
    Tack för den utförliga förklaringen!
    Tror folk behöver bli varse om att funktionen finns, läser ju dock inte en majoritet av trådarna så är säkert fler som använder än inte!

2. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 18
    Ett önskemål för kommande uppdatering är en omskalningsfunktion av för stora bilder, så att de slipper bli länkar istället för bilder.

3. Demmpa
    Husägare · Nivå 21
    @13th Marine menar du i citerade inlägg, som i inlägg 1861?

4. useless
    Självbyggare · Nivå 22
    • Laddar…
  5. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
  6. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Oj, det var stora bilder som @Tolin80 har laddat upp. Större än 6 MB. Andra normalstora bilder brukar hamna på 2-3 MB.

Nåväl, storleken i sig ska inte vara något problem, vi tillåter bilder upp till 1 GB, tror problemet mer har att göra med vår "ImageMagick"-konfig som kanske inte klarar av att göra miniatyrer av så stora bilder.

Vi får undersöka och återkomma. Men nu har vi tagit semester så åtgärd får förmodligen vänta till i början av augusti.

• Laddar…
  7. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 18
    Det var mest på förekommen anledning, ha en skön semester! =)

8. fia_mstd
    Husägare · Nivå 11
  9. Sommartorparn
    Byggnadsvårdare · Nivå 11
    Hjälp! Nu mailbombar ni igen!
    Ett tag löste ni det genom att skicka en samlad avisering, typ en gång om dagen. Nu kommer avisering för varje liten grej som händer i forumet hela tiden! Jag drunknar i mail! Tacksam om ni kan återgå till aviseringar som gruppar ihop dagens händelser i ett enda mail! Måste vara fler än jag som störs av detta!?

10. Dheri
    Husägare · Nivå 9
    När det gäller den veckovisa uppsamlingsaviseringen har jag ett önskemål om ändring. Nu tar den med allt från när notisen skickas och en vecka tillbaka. Jag är oftast inne flera gånger per dag och får då en uppsamlingsnotis på de ämnen jag läst så sent som samma dag. Bättre då enligt mig att notisen innehåller olästa ämnen från en till åtta dagar tillbaka.

11. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 19
    Det måste vara en bugg, bara ämnen som har oläst innehåll när mailet skickas ut ska inkluderas i samlingsmailet.

12. Dheri
    Husägare · Nivå 9
    Nej, det är ingen bugg, det är som det ska. (men jag tycker det ska vara annorlunda :)
    )
    Om jag läst samtliga bevakade ämnen två timmar innan samlingsnotisen skickas hinner det på dom två timmarna som går oftast skrivas i några av trådarna jag bevakar. Då får jag alltså notis för var och en av dessa trådar plus samlingsnotisen. Därför tycker jag att samlingsnotisen inte ska ta med det jag inte hunnit läsa under senaste dygnet, det tas i så fall med i nästa veckas notis.

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka