Byggahus.se

Feedback på nya sajten lämnas här

83k läst  1,9k svar

1. Appendix
    Husägare · Nivå 9
    Ja jag kom in nu på morgonen bara för att klaga på detta.

Det är rent ut sagft skit då jag aktivt valt att bevaka utan meddelanden.
    Ska jag behöva ändra min adress på denna sida till samma som fångar spam?
    Jag markerade för övrigt denna mailfloden imorse som spam så att google får lite hjälp.

• Laddar…
  2. j.f.s
    Elektroniktokig · Nivå 7
    Håller med föregående. Helt plötsligt har jag 26 Mail från Byggahus. Haft notiser avstängt och framför allt e-post avisering. Men något hände i natt... och inte till det bättre.

3. Appendix
    Husägare · Nivå 9
    Nej

Jag måste slå av e-post på alla trådar jag bevakar. Manuellt. Enklare bara skicka byggahus till spamkorgen med alla mail som kommer just nu än lägga 10 minuter på klicka på enställningar en och en

• Laddar…
  4. phl
    Medlem · Nivå 14
    Nej nu får ni ge er! Har slagit av notiser, har klickat bort bevakningen av ämnet och ändå får jag en massa mail (exempelvis om den här tråden).

Som extra hån läser jag följande i notisen "Vi kommer inte skicka några fler mail om just detta ämne förrän du har läst det
    nya inlägget inne i forumet.". Hur är det då möjligt att jag kan få ett flertal mail i sekvens utan att jag ens besökt tråden.

Slå av skiten, snälla :)

5. nikasp
    Medlem · Nivå 13
    Vad hände, nu kan inte läsa något alls av svaret i mailnotiserna. Då kommer jag att slå av mail det så får jag kolla in på siten mer sällan istället. Mycket irriterande och en klar försämring!

6. nikasp
    Medlem · Nivå 13
    Vafasen, jag har hela jäkla mailkorgen full med Byggahus-mail. Kan vi få en förklaring av admin?

7. useless
    Självbyggare · Nivå 22
    Man kan stänga av generellt i sin profil. Men då får man inga notiser från de fåtal trådar man aktivt har valt att bevaka.

8. L
    Medlem Nivå 4
    Lägg ner detta med notiser via mail!
    Varför pillar ni på denna typ av inställningar, låt vara!!

9. Erik_Hansson
    Medlem · Nivå 11
    Hjälp jag blir spammad av Byggahus.se Snälla sluta!

• Laddar…
  10. D
    Medlem Nivå 11
    Själv gillar jag e-post notiserna, jag är väldigt e-post-orienterad i mit nätanvändande, men jag gillade inte att få flera dussin på en timme. Och jag gillade att man fick vad som skrivits i e-posten också.

11. G
    Medlem · Nivå 8
    FÖR HELVETE!! kan Ni lägga av och spamma min Mail!!
    Går ju inte stänga av heller!

12. R
    Medlem · Nivå 11
    93 st mail från byggahus på en kort stund nu. :mad:

• Laddar…
  13. blackarrow
    Elektroniktokig · Nivå 12
    Kunde man inte delat upp Notiserna i lästa och olästa notiser? Olästa i topp.

Att de sorteras om så att ej färdiglästa trådar ligger kvar i topp tills man läst tills sista inlägget i tråden.

14. T
    Lösvirkesbyggare · Nivå 12
    Vad fan har ni gjort? Vill ni att folk ska fly från Byggahus ?

• Laddar…
  15. nimhed
    Medlem · Nivå 11
    Detta är ju helt klart en oväntad bugg. Kommer säkert fixas inom kort