V Vahagn #1 Medlem · 4 inlägg 7 jan 2021 19:38 Vahagn Medlem 4 inlägg 7 jan 2021 19:38 #1 Hej! Jag ska renovera mitt kök från 70 talet och har märkt att en av skåpen är fastmonterat mot väggen med det som finns i nedanstående bild. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag har dessvärre ingen aning om vad det är för något. Någon som vet vad det är och hur man får lös det? #skåp
Hej! Jag ska renovera mitt kök från 70 talet och har märkt att en av skåpen är fastmonterat mot väggen med det som finns i nedanstående bild. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Jag har dessvärre ingen aning om vad det är för något. Någon som vet vad det är och hur man får lös det?
fahlis #2 Medlem · Västra Götaland · 1 883 inlägg 7 jan 2021 22:27 fahlis Medlem Västra Götaland 1 883 inlägg 7 jan 2021 22:27 #2 Stålspik som skjutits in i betongväggen? Använd hålsåg runt spiken och bryt den kvarvarande biten med bräckjärn …
Stålspik som skjutits in i betongväggen? Använd hålsåg runt spiken och bryt den kvarvarande biten med bräckjärn …