Byggahus.se

Fantasi

1. P
    Medlem Nivå 1
    hej vi har funderingar på att bygga ett myresjöhus fantasi eller ett duett har havstomt och vill ha en öppen planlösning. Undrar om det finns någon som byggt eller ska bygga något av nämda hus? Vi är två vuxna och två små barn. Vill även höra synpunkter på deras standard och tillval! Vi håller på att jämföra Älvsbyhus också de är framförallt väldigt biliga men de är inte möjligt att göra alla de tillval vi skulle vilja ha. Men som sagt vill vi gärna ha tips och råd.

2. Myresjohus
    Medlem Nivå 3

Re: Fantasi

Viktigt är att du jämför "äpplen med äpplen". Myresjöhus har ett annat byggsytem än Älvsbyhus och Myresjöhus är mer flexibelt att göra personliga anpassningar med. Myresjöhus styrka är totalentreprenad, vilket innebär att Myresjöhus tar allt ansvar för byggnationen och som samordnas av egna byggledare.

Om du tar kontakt med mig så kan jag ge dig några adresser till färdigställda Fantasi så att du kan åka förbi och titta. OBS du får inte gå in i husen!
    mail: magnus.brusefalt@myresjohus.se

Myresjöhus, Marknadsstöd
    Magnus Brusefält

3. P
    Medlem Nivå 1

Hej jag undrar om ni har smålandsvillan som ett billigare alternativ än era övriga hus?
    Är de ungefär samma pris och standard som älvsbyhusen?

4. Myresjohus
    Medlem Nivå 3

Hej,
    Smålandsvillan byggs på samma sätt som Älvsbyhus, alltså "volymhus". Många material tangeras i Smålandsvillan som Myresjöhus använder. Och vad beträffar priset så ligger de i samma prisklass. Piset är lägre än Myresjöhus och detta beror på att många moment är standardiserade och på så sätt prisoptimerande.

Marknadsstöd, Myresjöhus
    Magnus Brusefält