Ska du måla om huset i sommar? Då har du möjlighet att spara massor av tid genom att köpa min färgspruta med alla tänkbara tillbehör!
Igår blev jag klar med målningen av vårt uterum och då jag inte har några måleriprojekt inom en överskådlig framtid säljer jag min färgspruta. Jag har använt den för att måla vårt hus, garage (både ute och inne) och uterum med Beckers Perfekt. Allt är målat med grundfärg och tre lager täckfärg. Antagligen har färgsprutan sparat mig flera veckors arbete!
Jag bestämde mig för att sprutmåla huset för drygt två år sedan då jag såg att målarna använda en färgspruta för målningen invändigt i vårt nybyggda hus. Efter att ha tittat på ett antal filmer på youtube bestämde jag mig för att köpa en färgspruta från USA.
Färgsprutan är en SprayTech EPX 2355. Den är stark som en häst och hanterar vilken färg som helt outspädd. Den är gjord i en enkel och robust konstruktion och är därför både tillförlitlig och enkel att rengöra.
Den säljs med ett stort antal tillbehör. Du får med:
* 1 SprayTex EPX 2355 modifierad för 220V
* 1 enmeters förlängning med justerbart topp
* 1 18-tums förlängning
* 1 6-tums förlängning
* 15 meter extra oanvänd slang - 30 meter slang totalt
* 2 flaskor med smörjolja
* Ett stort antal munstycken - bl a 217, 311, 411, 515, 517, 521 för all typ av målning
Pris: 13.900 kr
Vid intresse så maila på nickel999@gmail.com och lämna kontaktuppgifter så hör jag av mig. Färgsprutan finns i Upplands-Bro.