Byggahus.se
Handritad skiss av byggnadsplaner i rött och svart, visar rumslayout med noteringar, eventuellt en renoveringsdesign.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, jag behöver hjälp

Den högra ritningen med bara röda väggar är husets ursprungliga grunden. När gamla ägare gjorde en utbyggnad så byggde de ut även källare för att få alla avlopps rör där. Tidigare fanns toalett med dusch bara i källaren och därför kom utbyggnaden för att få tablett och dusch på markplan.
Jag behöver ta bort den lilla biten av den gamla väggen för att placera en trapp till källaren. Det finns redan en men den brand och svänger lite i början och i slutet som en L trapp. Jag skulle vilja få dit en rak trapp. Handritad skiss av byggnadsplaner i rött och svart, visar rumslayout med noteringar, eventuellt en renoveringsdesign.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ritningen i mitten är hur det ser ut nu och ritningen till vänster är hur det ser ut nu.
Huset är gammalt och det finns inte detaljerad ritning. Har renoverat ganska mycket i huset och nu har vi sista moment med källaren och trappan.

It's hard to tell from these pictures. Due to the fact that it was an external wall and nothing is known about the extension, i.e. whether it was made in accordance with the construction art, an on-site inspection seems to be necessary.

• Gilla
ninhuo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.