Byggahus.se
  1. Hur mycket el förbrukar du? Jämför med andra

ETA sh 40 -Perfektion aus Leidenschaft!

1. J
    Medlem · y · 596 inlägg

Jannez69

Medlem
    Ja grym kvalitet. Lätt man faller i fällor att en vedpanna är något fult järnmonster och sådant ska inte kosta något. Sett till kvalitet och användarvänligheten är nog österrikarna det mest prisvärda på marknaden. Snåla in 20-25 tusen på en skitpanna som ingen annan än du själv vågar elda är ju helt bortkastat i mina ögon.

• Laddar…
  2. Kalle Johanson
    Medlem · Östergötland · 90 inlägg

Kalle Johanson

Medlem
    Fast jag har en granne som har som enda chans till oumbärlighet i hushållet en gammal Egor EV115. Den kan ingen elda i förutom han själv, och det går inte heller så bra förstås eftersom det ju är omöjligt. Men han skulle ju riskera att bli utsparkad omedelbart med en Österrikare i källaren. Det kan vara svårt för en sopa att få hävstång på en dam med fjärrvärme.

3. J
    Medlem · y · 596 inlägg

Jannez69

Medlem
    Bjud din granne på en stor 12-årig virre, han verkar behöva det.

• Laddar…
  4. Brändösnickaren
    Medlem · Norrbottens län · 19 inlägg

Brändösnickaren

Medlem
  5. Brändösnickaren

Brändösnickaren

Medlem
  6. J
    Medlem · y · 596 inlägg

Jannez69

Medlem
    Brändösnickaren, har du fått fjutt i pannan ännu? :)

7. Brändösnickaren

Brändösnickaren

Medlem
    Hej Janne! Jag har haft igång den nu i 3 veckor och är mer än nöjd😄 den fungerar perfekt och den är verkligt effektiv på alla sätt, nästan ingen aska heller. Laddgruppen är ju det fina med allt som den gör också😄 det är riktigt roligt att elda, fantastiskt att den sparar kol från föregående brasa som lätt börjar brinna igen! Ska elda nu efter middagen😄 ha det bra! /Fredrik

• Laddar…
  8. J
    Medlem · y · 596 inlägg

Jannez69

Medlem
    Kul! Ja pannan går som en klocka! Har du laddat ner den senaste programvaran? Ladda ner på en USB-sticka som man sedan stoppar in i pannan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.