N Nalleman64 skrev:
Har Hallon obegränsat? De har väl 200 GB som mest?
Halebop har obegränsat i sju dagar dagar för 149:- (kampanj just nu).
Det kanske är 200 om man läser det finstilta.

• Alternativ för surfköp: obegränsad vecka 199 kr, obegränsad dag 59 kr, 30 GB 299 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vart i landet befinner du dig och vem är nätägaren?

L Linus Eriksson skrev:
Vart i landet befinner du dig och vem är nätägaren?
Se utifrån att det har diskuterats......
Tidigare inlägg

A AndersS skrev:
Se utifrån att det har diskuterats......
Tidigare inlägg
Jag kanske är blind men ser inte svar på någon av frågorna där.

Nätägaren är troligen Globalconnect, open infra, Telia eller, lokalt stadsnät från kommun eller energibolag.

L Linus Eriksson skrev:
Jag kanske är blind men ser inte svar på någon av frågorna där.
Bredband 2 är det ts är kund hos och som ska hantera ärendet att de inte levererar den avtalade tjänsten.
Jag kanske missuppfattar, men vad är syftet med något företag som inte ts har avtal med?

• Gilla
Ankmamma
  • Laddar…
N
Tom Bombardil Tom Bombardil skrev:
Det kanske är 200 om man läser det finstilta.
Åh sjutton!
När jag kollade på deras hemsida fanns inte det alternativet men det kanske dyker upp om man loggar in på "Mina sidor" och vill ladda på.

• Skärmdump av mobilabonnemang med 5GB data för 49 kr/mån i två månader, därefter 89 kr/mån. Alternativ för 20GB, 100GB och 200GB finns.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tom Bombardil
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Bredband 2 är det ts är kund hos och som ska hantera ärendet att de inte levererar den avtalade tjänsten.
Jag kanske missuppfattar, men vad är syftet med något företag som inte ts har avtal med?
Beroende på vem som är nätägare skulle jag eventuellt kunna hjälpa TS att få klarhet i hur snabbt han kan tänkas ha felet avhjälpt.

• Gilla
Bonzo2000 och 2 till
  • Laddar…
L Linus Eriksson skrev:
Beroende på vem som är nätägare skulle jag eventuellt kunna hjälpa TS att få klarhet i hur snabbt han kan tänkas ha felet avhjälpt.
Bra då finns det syfte med frågeställningen👍

Fick ett grattis surf simkort med typ 300GB av Telia när det hände mig, fråga din leverantör vad som gäller och ”hota” med byte om de är orimliga.

• Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
M Martin Birgersson skrev:
Fick ett grattis surf simkort med typ 300GB av Telia när det hände mig, fråga din leverantör vad som gäller och ”hota” med byte om de är orimliga.
Men det är väl för att din leverantör av fiber är Telia?

A A-Man_08 skrev:
Comviq har obegränsat för 299.
[länk]
Inte så kul att behöva binda 24 mån för att få priset 299kr/mån. Chilimobil har obundet obegränsat för 299kr/mån. Går dock i Tre:s nät, så täckningen är väl inte den bästa i hela landet men bör funka på de flesta ställena.

• Gilla
Tom Bombardil
  • Laddar…
T TobiasStockholm skrev:
Inte så kul att behöva binda 24 mån för att få priset 299kr/mån. Chilimobil har obundet obegränsat för 299kr/mån. Går dock i Tre:s nät, så täckningen är väl inte den bästa i hela landet men bör funka på de flesta ställena.
Ska du inte norr om gävle så har dom oftast täckning överallt.

• Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
N
T TobiasStockholm skrev:
Här (landsbygden utanför Motala) har Tre och Telia (bäst) överlägset bäst täckning.
Telenor och Tele2 har knappt täckning alls på 5G. Inte ens 4G+ erbjuds.

• Gilla
TobiasStockholm
  • Laddar…
N Nalleman64 skrev:
Här (landsbygden utanför Motala) har Tre och Telia (bäst) överlägset bäst täckning.
Telenor och Tele2 har knappt täckning alls på 5G. Inte ens 4G+ erbjuds.
Ja det kan såklart variera enormt beroende på exakt plats. Men ser man till täckningskartan överlag så har Tre sämst täckning.

• Gilla
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.