Hade behövt sådana här för Ikea Faktum/Rationelll lådfronter från 2012, men verkar stört omöjligt att finna. Ikea har inget kvar dessa i reservdelssortimentet. Att limma de två som gått av är lönlöst för det håller inte.

Det går att fixa en enklare variant med 3d-skrivare men känner ingen som har en (fungerande) sådan.. Hittade beslagen på Ebay från Tyskland för 500 spänn typ men nu var de borta när jag kollade igen. Någon som har en ide hur man kan ersätta dessa, fästa lådfronterna på ett annat fiffigt sätt? Är rätt nöjd bara lådan går att använda liksom. Inte så knussligt.

• En bild som visar ett ej monterat plastbeslag på en platt yta, mot en bakgrund av diverse verktyg och material.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lådorna

• Öppen skrivarskuff, orange sax, grått papper, oorganiserad, kontorstillbehör, vit skrivare, svart inmatningstråg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har en gammal låda från 2008 som ligger på vinden.

Men annars kan du köpa en helt ny låda på IKEA med fäste till lådfronten.

S.jo S.jo skrev:
Det går att fixa en enklare variant med 3d-skrivare men känner ingen som har en (fungerande) sådan..
Om du har underlaget för utskriften så finns tjänster på nätet för att få det utskrivet. Har dock aldrig provat så jag vet inte om det är prisvärt eller vilken men ska rekommendera.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.