Erfarenhet av Ryska Timmerhus

13k läst  3 svar

1. HusFru
    Medlem Nivå 4
    HEJ

Jag har en bekant som funderar på att bygga hus från Ryska Timmerhus. www.ryskatimmerhus.se

Nu undrar vi om det finns någon som har erfarenheter av dom?

Tack på förhand!!!

2. Manberg
    Medlem Nivå 8
    Är Ni från Skellefteå? Som jag har förstått det så finns inte firman ryska timmerhus än, utan dom hoppas på att få projekt och bokningar så att dom kan köra igång. Det huset som är på hemsidan är hans eget. Min åsikt är att man aldrig någonsin ska köpa ett maskingjort timmerhus, det är att likna med en plastgran istället för en riktig gran, en elektrisk fuskeld istället för en levande brasa osv osv. Vad är det Ni tilltalas av gällande rundtimmerstommar?

3. HusFru
    Medlem Nivå 4
    Nej vi bor inte i Skellefteå. Min bekant dom vill bygga hus och det ska vara av timmer. Dom har kollat på olika företag som bygger timmerhus och av någon anledning har han fastnat för ryskatimmerhus. Jag vill hjälpa han att hitta ett bra och seriös företag som bygger timmerhus.

4. Manberg
    Medlem Nivå 8
    Föreningen svenska timmerhus har en hemsida med endast seriösa medlemmar; http://www.svenskatimmerhus.com/ Där kan du eller din bekant hitta en timmerman i din närhet! Lycka till, har du eller han frågor så fråga gärna!

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: