Byggahus.se

Enkät: Distansarbete och synen på boende under coronapandemin

1. J
    Medlem · 2 inlägg

JohntheBuilder

Medlem
    Hej!
    Målgruppen för denna enkät är dig som:
    • Är 18 år eller äldre och bosatt i Sverige
    • Har förvärvsarbetat eller studerat på distans under coronapandemin i någon omfattning

Varför inte ta 5 minuter och svara på enkäten jag gör för mitt examensarbete i kulturgeografi vid Stockholms universitet?
    Syftet med detta examensarbete är att undersöka hur den kraftiga ökningen i distansarbete under coronapandemin har påverkat människors inställning till bosättning utanför stora städer, dvs är man mer eller mindre intresserad av att flytta till mindre orter eller längre ut på landet pga coronapandemin och distansarbetet?
    Uppskattar verkligen alla svar som kommer in. Dela gärna länken till enkäten med ni känner som jobbar på distans i någon omfattning. Länken kommer att vara aktiv fram till jul.
    https://sites.google.com/view/corona-distansarbete-boende
    Kommentera gärna här om ni har något relevant att säga som inte enkäten fångar upp. Jag vet att den kanske har sina brister men det är för sent att ändra den nu :)
    Stort tack till alla medverkande.
    God jul på er!
    Mvh,
    John

2. J
    Medlem · 2 inlägg

JohntheBuilder

Medlem
    Hej! Tack alla ni som har svarat på enkäten. Jag stänger ner enkäten nu då det är dags att skriva färdigt rapporten.
    God jul på er och ta hand om er.
    /John

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.