2 719 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Elektroniskt lås till de "andra" ytterdörrarna?
Jag har tänkt mig köra med Yales senaste variant L3 till huvudentrén.
Men det skulle ju bli lite dyrt att ha detta även till dörrarna mot baksidan samt källarentren (och de tre altandörrarna...) Så vad borde jag ha där istället? Om jag kör vanliga lås där försvinner ju poängen med att slippa nycklar och de dörrarna kommer också användas frekvent men kanske bara av oss i familjen. Vet Yale har en billigare variant Linus men var oklart där kring kodlås.
Några idéer?
Men det skulle ju bli lite dyrt att ha detta även till dörrarna mot baksidan samt källarentren (och de tre altandörrarna...) Så vad borde jag ha där istället? Om jag kör vanliga lås där försvinner ju poängen med att slippa nycklar och de dörrarna kommer också användas frekvent men kanske bara av oss i familjen. Vet Yale har en billigare variant Linus men var oklart där kring kodlås.
Några idéer?
Måste du köpa alla lås på en gång? Själv har jag köpt på mig 4st v2 under ett par års tid i samband med att de gamla låsen har gett upp och i samband med att det har varit erbjudanden på låset. Vad har du för altandörrar? Spanjonett?
Jag köper nya ytterdörrar så vill passa på när de ändå monteras. Men altandörrarna skippar jag det får räcka med de fyra ytterdörrarna.N NoOne2k skrev:
Klicka här för att svara