kger kger skrev:
Tjena,

Tänkte dra in en ansökan för att bygga en simpel carport (sån där med färdig byggsats). Tänker inte ens lägga asfalt (grusbädd idag). Någon som har ett exempel på en simpel kontrollplan för ett sådant bygge?

Tack för hjälpen :)
Här finns tex lite mallar att använda: Man får själv kryssa i det som gäller
https://goteborg.se/wps/portal/star...roller-och-besked/mall-for-enkel-kontrollplan

Tjena,

Tack för ditt svar. Ja, jag har självklart googlat och sett att alla kommuner har några generella exempel och mallar, min fråga i forumet var mer menat till att få ta del av en riktig färdig kontrollplan som något faktist använt för sitt bygge av carport som jag kan kika på.

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…

Bästa svaret

Körde enligt denna för 5 år sedan. (urklipp av själva kontrollerna utan persondetaljer)

Svenskt kontrollplanformulär för byggprojekt, markerade kontrollpunkter, instruktioner, kolumn för signatur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tillkommer även en rivningsplan då eftersom jag rev gammalt först men det behöver du inte antar jag?

• Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
Körde enligt denna för 5 år sedan. (urklipp av själva kontrollerna utan persondetaljer)

[bild]

Tillkommer även en rivningsplan då eftersom jag rev gammalt först men det behöver du inte antar jag?
exakt vad jag är ute efter - tusen tack

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.