236 126 läst · 3 081 svar
236k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Hej alla grabbar!
Finns det någon kvinna i tråden? Män av alla åldrar kallar jag för grabbar, för de blir aldrig äldre än så, medan flickor växer upp och blir kvinnor.
En del av inläggen under lördagen har varit ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?
Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagerar med "vem?".
Med vänlig hälsning. (Se inte detta som ett hot).
Finns det någon kvinna i tråden? Män av alla åldrar kallar jag för grabbar, för de blir aldrig äldre än så, medan flickor växer upp och blir kvinnor.
En del av inläggen under lördagen har varit ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?
Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagerar med "vem?".
Redigerat:
Äntligen åtminstone en till...P pmd skrev:Hej alla grabbar!
En del av inläggen under lördagen har vart ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?
Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagera med "vem?".
Och jo då, det finns allt kvinnor i tråden.
Vi ska tänka på dig idag , Staffansvisan. Men med tanke på alla de gamla orden i visan och sedan en tanke på din ålder så blir det begripligt, Vi kommer även förstå hur det gick för Staffan och fålen , eftersom det blir eld i varje spis och fröjd i varje hus i slutet av sången får vi väl anta att han kom lyckligt hem från sin färd.Staffan2000 skrev:"även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren" Tips: kom inte till en pistolduell med en kniv! Fråga: Vad vill du förmedla för insikt?
Ylva Burman är inte Språkets expert. Hon är programledare. Ingen gång har någon inbjuden språkvetare sagt att särskrivningar och avsaknaden av kommateringar och punkter, som gör det omöjligt att förstå skribentens budskap, är ett progressivt skriftspråk som hör framtiden till!
Lingvisten Staffan
Läget kring affären är ganska avklarad det som saknas är konsekvensanalys för respektive part om affären går i mål med tvångP pmd skrev:Hej alla grabbar!
En del av inläggen under lördagen har vart ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?
Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagera med "vem?".
Känner mig kränkt över att inte bli hälsad på som kvinna och även hotad med anledning av användandet av "med vänlig hälsning".P pmd skrev:Hej alla grabbar!
Bortsett från detta har jag uppskattat din medverkan, förstår om du nu vill lämna och som nybörjare på sidan undrar jag hur man lämnar en tråd?
You can check out any time you like, but you can never leave...SarB skrev:
Det finns en kugghjulsknapp högst upp på sidan. Om man klickar på den så finns valet "Ignorera ämne". Jag tror att man slipper få email om nya inägg i ämnet om man gör det valet. Jag har inte provat.SarB skrev:
Jag har bara deltagit i en handfull trådar här och alla har självdött när problemet har fått en lösning eller när det inte har funnits mer att tillägga. Den här tråden är inte sådan.