S
Ni är alldeles för dåliga på att kolla upp påståenden, särskilt med tanke på att det kommer från en som ni vet nästan alltid ljuger och som öppet medger ständigt fusk

Kvinna ler när hon arbetar på en laptop med en stor kaffekopp i handen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
S
N Nils ST skrev:
Du verkar missa poängen, han kan inte bara ångra sig.
Jo då, ångra sig kan han alltid ;)
Men att få något ogjort bara för att man ångrat sig, är inte alltid lika enkelt.

Om det nu ska vara så jäkla petnoga med språket ;)

Redigerat:
  • Gilla
Nils Terminus
  • Laddar…
P
Hej alla grabbar!

Finns det någon kvinna i tråden? Män av alla åldrar kallar jag för grabbar, för de blir aldrig äldre än så, medan flickor växer upp och blir kvinnor.

En del av inläggen under lördagen har varit ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?

Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagerar med "vem?".

Med vänlig hälsning. (Se inte detta som ett hot).

Redigerat:
S
P pmd skrev:
Hej alla grabbar!

Finns det någon kvinna i tråden? Män av alla åldrar kallar jag för grabbar, för de blir aldrig äldre än så, medan flickor växer upp och blir kvinnor.

En del av inläggen under lördagen har vart ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?

Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagera med "vem?".

Äntligen åtminstone en till...

Och jo då, det finns allt kvinnor i tråden.

T
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
"även Staffan beskriver det ,att den uttrycker sin ålder och sina åtkomliga minnen från förr, där han även signerar själv Korrekturläsaren" Tips: kom inte till en pistolduell med en kniv! Fråga: Vad vill du förmedla för insikt?

Ylva Burman är inte Språkets expert. Hon är programledare. Ingen gång har någon inbjuden språkvetare sagt att särskrivningar och avsaknaden av kommateringar och punkter, som gör det omöjligt att förstå skribentens budskap, är ett progressivt skriftspråk som hör framtiden till!

Lingvisten Staffan:D
Vi ska tänka på dig idag , Staffansvisan. Men med tanke på alla de gamla orden i visan och sedan en tanke på din ålder så blir det begripligt, Vi kommer även förstå hur det gick för Staffan och fålen , eftersom det blir eld i varje spis och fröjd i varje hus i slutet av sången får vi väl anta att han kom lyckligt hem från sin färd.

P pmd skrev:
Hej alla grabbar!

En del av inläggen under lördagen har vart ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?

Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagera med "vem?".

Läget kring affären är ganska avklarad det som saknas är konsekvensanalys för respektive part om affären går i mål med tvång

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
SarB
P pmd skrev:
Hej alla grabbar!

En del av inläggen under lördagen har varit ganska underhållande, men det är ganska få som handlar om trådens ämne. Jag började läsa och skriva i den här tråden av intresse för den fastighetsaffär som den handlar om (eller åtminstone handlade om i början). Kan vi inte återgå till att diskutera den? Det kanske kommer något nytt så småningom?

Annars funderar jag på att lämna tråden. Varpå en del jublar, andra tycker "jaså?", medan de flesta antagligen reagerar med "vem?".

Känner mig kränkt över att inte bli hälsad på som kvinna och även hotad med anledning av användandet av "med vänlig hälsning".
Bortsett från detta har jag uppskattat din medverkan, förstår om du nu vill lämna och som nybörjare på sidan undrar jag hur man lämnar en tråd?

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Violina och 4 till
  • Laddar…
harry73
richardtenggren richardtenggren skrev:
Popcornförbrukningen i Sverige borde ökat markant sedan denna tråd startades.
Ja här hjälper popcorn fortfarande. I coronatråden var det munsprit som gällde

• Haha
Pin
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Ja här hjälper popcorn fortfarande. I coronatråden var det munspel som gällde
Jordnötter och russin

S
SarB SarB skrev:
Känner mig kränkt över att inte bli hälsad på som kvinna och även hotad med anledning av användandet av "med vänlig hälsning".
Bortsett från detta har jag uppskattat din medverkan, förstår om du nu vill lämna och som nybörjare på sidan undrar jag hur man lämnar en tråd?
You can check out any time you like, but you can never leave...

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
harry73
Då får vi kalla det hotel California-tråden

• Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
S
Eller som Esbjörn sa till Ebba - You can check in anytime you like, but I will never leave :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 5 till
  • Laddar…
P
SarB SarB skrev:
som nybörjare på sidan undrar jag hur man lämnar en tråd?
Det finns en kugghjulsknapp högst upp på sidan. Om man klickar på den så finns valet "Ignorera ämne". Jag tror att man slipper få email om nya inägg i ämnet om man gör det valet. Jag har inte provat.

Jag har bara deltagit i en handfull trådar här och alla har självdött när problemet har fått en lösning eller när det inte har funnits mer att tillägga. Den här tråden är inte sådan.

• Gilla
SarB
  • Laddar…
T
P pmd skrev:
Det finns en kugghjulsknapp högst upp på sidan. Om man klickar på den så finns valet "Ignorera ämne". Den här tråden är inte sådan.
Tro mig, ignorera knappen fungerar inte, finns alltid något o tillägga . Behöver du idéer fråga mig.

• Haha
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
S
Jag använder knappen Ignorera Användare, den funkar fint

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.