T
D Dr Jumping Jack skrev:
Virrigt inlägg. Är ”byggarätt” och ”Takläggare” samma person?
Definitionsfråga...

• Filmomslag för "Me, Myself & Irene" med en splittrad bild av en mans ansikte som visar två olika uttryck.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Aj, jag har bara 2 varningar. Man kanske borde införa en topplista för antal varningar :)
Ja, du är lite efter och får anstränga dig lite mer.
Jag har visserligen jobbat på det lite längre tid, men har fått 35 varningar :cool:
Det du!

• Haha
Snickerick
  • Laddar…
SarB
Förstår att det är extremt hårda män som hänger här inne, inga man vågar möta i mörka gränder inte! Se så många varningar ni har! Djupt imponerad^^

• Gilla
  • Haha
plåtrickard och 3 till
  • Laddar…
P
S Snickerick skrev:
Har inte letat vidare, men noterade att Expressen bekräftar det så till vida att de skriver att han jobbar på sin överklagan till HD, så han är i alla fall fälld i TR och HR.
OK, det är nog en bra ledtråd. Har du kvar en länk till den Expressenartikeln?
Jag har inte jättestort förtroende för Expressen, men det vore korkat av dem att ljuga om en sån här sak. Om jag kan få ett målnummer av dem så kan jag ju höra med aktuell tingsrätt och får saken bekräftad.

Staffans2000
SarB SarB skrev:
Förstår att det är extremt hårda män som hänger här inne, inga man vågar möta i mörka gränder inte! Se så många varningar ni har! Djupt imponerad^^
Hårda. Det är bara förnamnet!
Här är en semesterfilm när jag var i San Francisco och käkade korv.

Dirty Staffan

• Gilla
SarB
  • Laddar…
S
P pmd skrev:
OK, det är nog en bra ledtråd. Har du kvar en länk till den Expressenartikeln?
Jag har inte jättestort förtroende för Expressen, men det vore korkat av dem att ljuga om en sån här sak. Om jag kan få ett målnummer av dem så kan jag ju höra med aktuell tingsrätt och får saken bekräftad.
Det stod längst ner i den expressen artikel jag länkade i inlägget.

Det hade ju gått till hovrätten också, så enklast är nog att kolla med Svea hovrätt på namn och personnummer. Expressen artikeln var från 2008 så innan dess.

P
S Snickerick skrev:
Det stod längst ner i den expressen artikel jag länkade i inlägget.

Det hade ju gått till hovrätten också, så enklast är nog att kolla med Svea hovrätt på namn och personnummer. Expressen artikeln var från 2008 så innan dess.
Tack! Jag läste tydligen Expressenartikeln lite slarvigt. Jag har skickat ett brev till artikelförfattaren med en förfrågan. Vi får se om han svarar med något matnyttigt.

Det går kanske att ta reda på ett personnummer om man har namnet, men riktigt så bra detektiv är jag inte.

P
B byggarätt skrev:
En hel hop med förbannade människor?
Kommer hennes nya grannar att marschera dit med facklor och högafflar för att tvinga bort henne?

Redigerat:
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
S
P pmd skrev:
Tack! Jag läste tydligen Expressenartikeln lite slarvigt. Jag har skickat ett brev till artikelförfattaren med en förfrågan. Vi får se om han svarar med något matnyttigt.

Det går kanske att ta reda på ett personnummer om man har namnet, men riktigt så bra detektiv är jag inte.
Kolla dina pm ;)

S
P pmd skrev:
Kommer hennes nya grannar att marschera dit med facklor och högafflar för att tvinga bort henne?
Det är väl snarare "de tre vise männen" i denna tråd som kommer stappla dit på sina två gemensamma ben och försöka skrämmas :crysmile:

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
C
K Kurtivan skrev:
Menar du att om någon blir satt under förvaltare så får det en annan konsekvens?
Misstänker att omyndigförklaring, åtminstone som den såg ut vid avskaffandet, inte heller hade gett släktingarna kontroll över tillgångarna. Så nej, kanske inte i detta perspektivet.

Staffans2000
P pmd skrev:
Jag var där i natt. Släktingarna är redan på plats. Matz är klädd i moderiktig grå kostym, medans resten av bandet bär chica svarta kostymer. Kan ni identifiera de andra?

Svartvit bild av en folkmassa, en man i förgrunden klädd i grå kostym.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Staffan Paparazzi

• Gilla
Kane och 4 till
  • Laddar…
SarB
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Hårda. Det är bara förnamnet!
Här är en semesterfilm när jag var i San Francisco och käkade korv.

[media]
Dirty Staffan
Förjävligt när man blir störd mitt i maten sådär! Rimlig reaktion

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.