Byggahus.se

Dumpad GB-frysbox: Hjälp mig sätta dit boven!

1. J
    Medlem Nivå 8
    Nästan värre än att strunta i att uppdatera

• Laddar…
  2. O
    Renoveringsnovis · Nivå 13
    Yes, det och att blanda blå och gröna maskiner...

3. A
    Medlem Nivå 4
    Oj oj oj.. nu klipper jag till mig en rejäl dumstrut och ställer mig i hörnet :crysmile: ( kollade iaf att TS var aktiv )
    Tur jag inte har nån grön Bosch :sweat:

4. A
    Medlem · Nivå 11
    Skönt, suttit på helspänn fyra år, men skulle aldrig våga trådlyfta. Nu väntar vi med spänning... :D

5. J
    Medlem Nivå 8
    Ja nu måste man ju få ett svar på detta drama.

• Laddar…
  6. A
    Medlem · Nivå 11
    Tippar på att OT inte har tid för oss nu. I smöret som framgångsrik glasshandlare :cool:

7. J
    Medlem Nivå 8
    Ja det måste ju varit högkonjunktur under semestern.

8. Tokslut
    Medlem Nivå 12
    Nä, skita i uppdatering är värst...

9. Stenolofanders
    Medlem · Nivå 10
    Snart så...

10. Stenolofanders
    Medlem · Nivå 10
    Det hela avlöpte beigt, i vanlig ordning. Allt sökande efter skurken var fruktlöst. Jag ringde GB som hänvisade vidare till nån annan som givetvis mörkade totalt. Utredningen är nu ett sk kallt fall.
    Kommun kom å hämtade skiten.

Men en o annan dumpare av andra grejer har markägaren och vi som bor här lyckats sätta skräck i, genom att ta dem på bar gärning, skälla lite lagom och hota med polisanmälan om de inte tar med sig sin skit och dessutom städar upp det andra. Men det finns gott om idioter och nedskräpningen fortsätter. Nu verkar det som markägaren o Trafikverket tröttnat, vägsnutten kommer stängas av. Lite synd, inte för oss men för resande längs stora vägen, den kunde lätt varit en trevlig fikarastplats, fridfullt med blommor, sötkörsbär och smultron.