Hej,

jag har ett företag, vi använder oss av en tjänst som sköter faktureringen åt oss samt gör rot filerna. I vanliga fall gör vi renoveringar på hus, denna gången har vi gjort det på en BRF, uppgifterna i filen kan ha blivit fel, eller att jag skrev fel uppgifter när jag skickade fakturan så att filen till skatteverket blev fel. Hursomhelst när jag ladda upp filen så fick jag ett svar ganska omgående från skatteverket att ägaren av huset ägs inte vid tillfället, detta resulterade att jag ringde skatteverket och fråga vilka uppgifter som ska vara vart. Fick det förklarat, dum som jag var skickade jag in uppgifterna igen denna gången manuellt via skatteverkets hemsida. Nu har det blivit dubbletter och jag har fått brev om detta från skatteverket som säger att det är dubbletter och att dem kanske beslutar att inte betala ut något, jag fick även ett annat brev om att jag behöver komplettera lite uppgifter så som, faktura, inbetalning, och redovisningar av arbetstimmar för varje moment vilket jag skickat in.

Nu till min fråga, någon som varit med om det tidigare att det blivit dubbletter? Om ja, har ni blivit nekade och varför?

min andra fråga är, vi tar fast pris, och tar pris per kvm hur påverkar det? Jag har skickat in hur många timmar vi har jobbat osv. Någon som har varit med om det tidigare?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.