Hej!
Ska påbörja en tillbyggnad om några veckor och klurar lite på hur jag ska komma fram med golvärmeslangen på bästa sätt till den nya tillbyggnaden.
Min första tanke var att dra golvvärmeslangen i instalationsskiktet i ytterväggen från teknikrummet till den nya tillbyggnaden. Någon annan som har någon bättre idé?
Ska påbörja en tillbyggnad om några veckor och klurar lite på hur jag ska komma fram med golvärmeslangen på bästa sätt till den nya tillbyggnaden.
Min första tanke var att dra golvvärmeslangen i instalationsskiktet i ytterväggen från teknikrummet till den nya tillbyggnaden. Någon annan som har någon bättre idé?
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 604 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 604 inlägg
vanligaste stället att borra på är i väggen, skulle dra rören minst 70mm innanför gipsen ifall de skall gå i vägg.J JF. skrev:Hej!
Har du källare eller krypgrund är det mycket bättre väg att gå.
Klicka här för att svara