Hej!
Någon som vet vad för dolt beslag som använts? Eller förslag på annat dolt beslag till skjutdörr? Vill bygga lösning som ska kläs in i väggpanel. Bilden är upplagd på Instagram, leva_husfabrik .

• Innertak och vägg i trä med synlig elinstallation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B Byggahus0123 skrev:
Hej!
Någon som vet vad för dolt beslag som använts? Eller förslag på annat dolt beslag till skjutdörr? Vill bygga lösning som ska kläs in i väggpanel. Bilden är upplagd på Instagram, leva_husfabrik .
Eftersom man inte ser någon skena är det rimligtvis någon form av expansionsbeslag.
Jag skulle tro att det är rullar undertill på dörren, svårt att bära upp tyngden annars.
Men om du ändå skall bygga in dörren, kan du då inte använda vanliga beslag som går hela skjutlängden?

/Höghus

Höghus Höghus skrev:
Eftersom man inte ser någon skena är det rimligtvis någon form av expansionsbeslag.
Jag skulle tro att det är rullar undertill på dörren, svårt att bära upp tyngden annars.
Men om du ändå skall bygga in dörren, kan du då inte använda vanliga beslag som går hela skjutlängden?

/Höghus

Hej!
Har inte tänkt att ”bygga in” dörren utan den ska vara utanpå liggande. Se bild från Norrlandsträ.

• Utanpåliggande dörr i ljus träpanel som smälter in med väggen i ett modernt rum, med kläder hängande bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B Byggahus0123 skrev:
Hej!
Har inte tänkt att ”bygga in” dörren utan den ska vara utanpå liggande. Se bild från Norrlandsträ.
Ok, då missförstod jag vad du menade med "kläs in i väggpanel".

/Höghus

B Byggahus0123 skrev:
Hej!
Hej! Hur har det gått för dig? har du byggt dörren och vill du isf dela med dig hur det blev? Jag är intresserad av samma lösning :)

• Gilla
Missad
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.