M majster #16 Medlem · 25 inlägg 24 jun 13:46 majster Medlem 25 inlägg 24 jun 13:46 #16 P pennybridge skrev: Ser ut som om att tryckesfallet sitter felvänt. Dra ut det med fingrarna och vrid ett halvt varv så blir det bättre Detta är rätt svar - Gör detta
P pennybridge skrev: Ser ut som om att tryckesfallet sitter felvänt. Dra ut det med fingrarna och vrid ett halvt varv så blir det bättre Detta är rätt svar - Gör detta
H hustomte85 #17 Medlem · 80 inlägg 24 jun 21:31 hustomte85 Medlem 80 inlägg 24 jun 21:31 #17 H hustomte85 skrev: Det ska du få så snart jag är hemma igen! My bad, jag tog miste på hur slutblecket var monterat på de dörrarna 😬
H hustomte85 skrev: Det ska du få så snart jag är hemma igen! My bad, jag tog miste på hur slutblecket var monterat på de dörrarna 😬
H hustomte85 #18 Medlem · 80 inlägg 25 jun 09:57 hustomte85 Medlem 80 inlägg 25 jun 09:57 #18 D daVinci skrev: Givet bilden är det ju enkelt att putta upp dörren från toan. Prova att se om du kan dra ut kolven och rotera den ett halvt varv. Davinci var inne på rätt från start, tack.
D daVinci skrev: Givet bilden är det ju enkelt att putta upp dörren från toan. Prova att se om du kan dra ut kolven och rotera den ett halvt varv. Davinci var inne på rätt från start, tack.