Byggahus.se

Disqovery chanel billigast

1. slaskman
    Medlem · Skåne län · 1 034 inlägg

slaskman

Medlem
    Hur skall jag gå till väga får att får ner discóvery channel billigast ? Är beredd att tom betala för den ::). Men bara för den. Jag är inte intresserad av dåliga filmkanaler och vill helst inte binda upp mig i en alltför dyr parabol. Finns det något marksänt alternativ typ boxer eller ?

2. J
    Medlem · 48 inlägg

jumjum

Medlem

Re: Disqovery chanel billigast

Binda upp dig får du nog göra ved du än väljer.
    Jag har för mig att med boxer måste du teckna ett 12 månaders abbonemang, tror de tar 159 kr mån.

Har själv canal digitals familjepaket för 189 kr månaden, mottagaren och parabolen fick jag med abbonemanget för 1 kr. De hade också en bindningstid på 12 månader.

3. U
    Medlem · 353 inlägg

unigas

Medlem

Boxer är väl billigast antar jag på sina 159:-/mån och man behöver inte binda sig om man inte ska ha Boxer boxen billigare.. (såvitt jag vet)

//Markus

4. J
    Medlem · 214 inlägg

Janne_B

Medlem

Förmodar att du menar "bild på TV:n" ;D

5. slaskman
    Medlem · Skåne län · 1 034 inlägg

slaskman

Medlem

Som sagt, orkar inte jaga koder och bränna kort längre. :p Det enda jag söker är Disqovery och möjligen national geograpic och history channel.

6. F
    Medlem · 1 388 inlägg

fredl

Medlem

Då är nog Boxer din "bästa" lösning. Animal Planet, Discovery distribueras i Sverige a Canal Digital, History Channel av Viasat.

Om man bortser från TV3/ZTV/Kanal 8 så är familjepaketet från Canal Digital med sina 189 kr / mån en bättre deal IMHO.

7. O
    Medlem · 1 061 inlägg

OLHA

Medlem

Sorry, utan Cardsharing så finns det inga CD kort. Dom har gått över till kanal 27.

Vad jag vet finns det inga andra piratkort än till Viasat basutbud, vilket innebär 3+, ztv, dtv3, ntv3 & stv3.

Men det lär väl komma.

Rykten finns det däremot hur många som helst...

8. D
    Medlem · 553 inlägg

djpa

Medlem

Digital-tv via bredband (Telia) med Disc. Channel 129:-/mån.
    Billigaste (legala)?!

9. O
    Medlem · 1 061 inlägg

OLHA

Medlem

Ja, Verkligen...

Upp till bevis....

Hörde senast igår om en annan manick (servicemanick för satelliter) som tydligen skall gå att få tag i via Ryssland/polen. Den skall tydligen ta sig förbi allt och nå kanalerna innan dom kodas eller motsvarande.............

Sa samma sak då, Upp till bevis.......

10. F
    Medlem · 1 388 inlägg

fredl

Medlem

Kanalerna kodas så vitt jag vet innan up-link så det är nog en häftig manick isåfall... :)

Har inget emot att betala för utbud så länge man kan styra vad man abonnerar på och inte luras in i långa dyra kontrakt. I mina ögon är CD och Comhem bra på detta.

11. M
    Medlem · 2 inlägg

Micke80

Medlem

Har för mig att Discovery finns okodad på 19 grader öst!
    (Astra)

Om du nu har parabol...

12. S
    Medlem · 118 inlägg

sanije

Medlem

Det finns P-kort till comhem vad gäller de andra tror jag inte att det finns i dagsläget men det kommer säkert förutom hos CD för där finns det smarta killar de har nog det bästa kodningssystemet i världen !!

Jörgen och Sanije

13. M
    Medlem · 77 inlägg

mrhuhta

Medlem

Har heller inte hört något om att det finns fungerande piratkort till CD för tillfället..Dock går det ju att "dela" på ett abb. med några kompisar ;)

Ang Discovey på Astra 19grader..Är du säker på detta? Låter ju väldigt intressant :)

14. O
    Medlem · 1 061 inlägg

OLHA

Medlem

Det fanns p-kort till Comhem....

Och CD......

Och Viasat......

Men det ryktas på stopstop om en lösning som är på väg.

Vi får se. Snart är det sommar och vem vill se TV då?

;)

15. Macke202
    Medlem · Blekinge · 415 inlägg

Macke202

Medlem

Blandar väl mig i den här diskussionen med även om jag inte vet om den hör hemma här.

Det finns p-kort men dessa måste programmeras om nästan dagligen för att fungera.

Dock bör jag kanske påpeka att jag själv betalar för familjepaketet från CanalDigital och har endast de kanalerna... just nu... ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.