Det finns svarta prickar i olika former och även Crackingar i hårstrå former också svart . Kan det vara fuktskador och även Mögel ? Vad ska man göra ?
Man ser även både svarta, vita och gråa småa figurer, kan det vara Mögelmask ? Hur farligt det är ? Är det farligt för hälsan ? Mvh Farri

• Trägolv med mörka fläckar och prickar spridda över ytan, potentiella tecken på fuktskador eller mögel enligt inlägget.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Trägolv med små svarta prickar som kan indikera mögel- eller fuktskador.
    Skapa konto
  • Bild på ett trägolv med svarta prickar och möjliga sprickor, misstänkta för att vara tecken på fuktskador och mögel, oro för hälsa uttryckt.
    Skapa konto
  • Träparkett med svarta prickar och sprickor, möjligt tecken på fuktskada eller mögel. Fråga om hälsorisker och åtgärder.
    Skapa konto
Har du provat att tvätta bort det?

Du fick ju svar i förra tråden...

• Gilla
RoTe och 2 till
  • Laddar…
S Småbrukaren skrev:
Ja, jag även försökte med sandpapper och trä olja , men det sitter in i träet , och det gick inte så bra med sandpapper heller .!

S Småbrukaren skrev:
Ja, jag även försökte att bort de med sandpapper och trä olja för att dem var mycket svarta i början, men det gick inte bort med det försöket heller .

S Småbrukaren skrev:
Jag det har jag och även försökte med sandpapper och trä olja ( behandling) , men det blev inte så bra med det heller.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.