Vi funderar på att anlita er för byte av fönster i vårt radhus men blev förskräckta av alla dåliga omdömen som ni får och undrar vad ni har vidtagit för åtgärder för att rätta till det?
Kundnöjdhet har högsta prioritet hos oss och vi jobbar ständigt med förbättringar av våra rutiner och processer för att våra kunder skall vara så nöjda som möjligt. Vi gör allt vi kan för att undvika det, men ibland händer det ändå att vi och en kund har olika uppfattningar om hur något skall åtgärdas/kompenseras. I dessa fall har vi en central reklamationsenhet som hanterar dessa saker. Om vi trots detta inte kommer överens har du som kund alltid möjligheten att överklaga reklamationsenhetens beslut till i första hand vår kundombudsman och därefter till den oberoende Fönster- och Dörrnämnden som drivs av Villaägarnas Riksförbund. Det är dock ytterst få fall som går så långt att vi inte kommer överens i steg 1 och det visar sig också i våra regelbundna kundnöjdhetsmätningar där idag 95% av våra kunder säger att de kan rekommendera oss.