3 300 646 läst · 16 403 svar
3301k läst
16,4k svar
Dagens verktygsinköp!
Råkade stövla in på Bauhaus och de hade utförsäljning av Makita då de tydligen upphör att sälja Makita.
Fyndade Skruvdragar-kittet med batterier för 1500:- vilket passade mig perfekt då jag behövde fler batterier. Råkade även få med mig dykertpisolen för 2.500:-
Synd att man upptäckte det för sent, då det var väldigt utplockat.
Fyndade Skruvdragar-kittet med batterier för 1500:- vilket passade mig perfekt då jag behövde fler batterier. Råkade även få med mig dykertpisolen för 2.500:-
Synd att man upptäckte det för sent, då det var väldigt utplockat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 7 481 inlägg
Fyndade denna i våras, sen har den legat hemma hos brorsan i väntan på att jag skulle hinna hämta den.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 481 inlägg
Inte dagens, men första dagen jag fick använda prylarna själv. Åttaåringen som var med på Bauhaus häromdagen då de hade erbjudande om "liten billig pryl extra billigt om man köper annan liten billig pryl från Bosch" eller vad det nu stod. Jag hade tittat efter en sån liten slipmaskin tidigare och en extra liten skruvdragare kan man ju stå ut med. Synd bara att grabben direkt lade beslag på sakerna som han menade var i hans storlek. Fast om det kan få honom att vilja hänga med mig i garaget så är det värt varenda krona.
Den i kundtjänst som skulle lägga ner batterierna i lådan höll på länge, svor och använde rätt mycket våld för att få plats, så plastlådan är lite skev. Det kan jag leva med. Om inte annat får jag väl trösta mig med de två extra batterierna hon nästan lyckades få plats med i lådan.
Den i kundtjänst som skulle lägga ner batterierna i lådan höll på länge, svor och använde rätt mycket våld för att få plats, så plastlådan är lite skev. Det kan jag leva med. Om inte annat får jag väl trösta mig med de två extra batterierna hon nästan lyckades få plats med i lådan.
Logga in
Skapa konto
Köpt 2st Vikinglift på Wurth.
Vilka gryma grejer, nu fixar jag stora tunga dörrar själv.
Vad de kostade ?? Inte en aning, chefen fick valet: 2 tvingar eller hyra in medhjälpare.
Han valde tvingarna🙂
Vilka gryma grejer, nu fixar jag stora tunga dörrar själv.
Vad de kostade ?? Inte en aning, chefen fick valet: 2 tvingar eller hyra in medhjälpare.
Han valde tvingarna🙂
Då kan jag tipsa om dörrlyften Sune och 2st styrbleck. Smidigare men mer oanvändbar till annat.Isakare skrev:
Redigerat:
Komplettera med lite plyfa så de går att manövrera stående. Revolutionerande både när dörrar skall hängas av och på.Isakare skrev:
Logga in
Skapa konto
Tar en halvdag att göra för en snickare med tillgång till snickeri. Fältmässigt kanske lite längre tid... eller så hittar du en enklare och bättre lösning (lägg upp i så fall).
Lämpliga mått och toleranser beror på dig och ditt sätt att jobba. Så mått är inte så meningsfullt. Den jag gjort är 750 hög
Mvh Findus