Byggahus.se

Dagens verktygsinköp!

1. Garderobssnickarn
    Medlem Nivå 2
    Köpte en gammal borrmaskin med stativ och ett rätt fint maskinskruvstycke. Ligger på 25kg! Ser framemot att börja renoveringen. Tror den kommer passa bra i min mini verkstad.

2. L
    Medlem · Nivå 3
    Swedol Sollentuna, men dom hade bara en och den tog jag redan från vagnen av han som plockade upp varor. 179 var priset nu under swedoldagarna.

• Laddar…
  3. FreQa
    Renoveringsnovis · Nivå 13
    Blev en här i Norrköping också. De har 2-3 kvar.

• Laddar…
  4. siggebo
    Verktygstokig Nivå 6
    Jag har hittills hållit mig mest till linolja, men nu behövs något mer tåligt så det är dags att se om jag också blir Osmo-frälst. En hålsåg och hållare blev det också.

5. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 22
    • Laddar…
  6. ceson
    Medlem · Nivå 13
    • Laddar…
  7. devizion
    Medlem · Nivå 7
    De tror jag allt du kommer bli, mycket smidig produkt att applicera. Kan varmt rekommendera deras vita Scotch brite duk, den repar inte men har en viss polerande effekt och jämnar ut glansen.

8. M
    Medlem Nivå 3
    Handlade en i Borlänge men rabatt vet jag inte tror priser var 224(?) ink moms

• Laddar…
  9. V
    Medlem · Nivå 9
    • Laddar…
  10. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 22
    Ja nånstans där vill ja minnas det stod på kortläsaren.
    Rabatten som nämnts tidigare gissar jag var då det varit Swedoldagar, som varierar datum/ort. :)

• Laddar…
  11. S
    Hobbysnickare Nivå 4
    Trevligt, var köpte du in slipband en, har du någon bra sida du rekommenderar?

12. S
    Hobbysnickare Nivå 4
    Ja skottkära, är aldrig fel. Vi hade en dålig, å en ny. Fick för mig att den dåliga skulle slängas, så jag köpte en ny för 2 kärror är bra att ha tänkte jag. Men när det skulle till tippen, sneglade jag på den dåliga, å kunde inte låta bli att laga den... så nu har jag istället 3 kärror att bruka!
    Jag kan bara inte förstå hur det är möjligt att utföra projekt utan minst 2 stycken samtidigt....

13. S
    Hobbysnickare Nivå 4
    Jag köpte en på auktion en dewalt, mindre modell. Men den är utmärkt till mitt finsnickeri. Det är ju det du måste fråga dig själv, till vad ska du ha den till, å i så fall har du plats för den?

14. Alltgår
    Medlem · Nivå 11
    Just den här omgången kom från

https://score-schleifwerkzeuge.de/

De har riktigt bra priser på en del band, framförallt när man köper lite fler. Ibland blir det lite fel i leveransen men de är trevliga och fixar det direkt. Låg frakt på 11 euro.

Fick hem keramiska band från

www.carls.nu

i veckan också. De har sjukt bra pris på dessa (Bora 7) om man köper 30 st eller fler. "Fri" frakt.

Du ställer frågan vid en lite ovanlig tidpunkt då jag nyligen bestämde mig för att göra lite storköp och bunkra upp. Så idag kom också en paket från

http://www.truhlarime.cz/eshop/brusivo/brusne_pasy.html

De är riktigt trevliga och skickade snabbt. Stort sortiment och låga priser, men frakten gick på drygt 500 spänn så jag fick köpa en hel del.

15. S
    Hobbysnickare Nivå 4
    Tack du. Carls, har jag testat å kollat på. Men de verkar inte ha min storlek. Den tyska sidan du gav k a n vara intressant..