3 820 017 läst ·
18 067 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag köpte en sån där dyr kabelskotång, inte knipex dock men den pressar aldrig tillräckligt hårt så ofta lossnar kabelskorna trots att jag har 1,5mm2 till röd kabelsko osv. Kör därför med en billig biltema som funkar perfekt, dock lite tung att pressa...FredrikR skrev:
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 406 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 406 inlägg
Det var visserligen inte idag, men nyligen, som jag införskaffade en slyuppdragare. Mycket smart konstruktion och väldigt användbar när man har en massa sly i trädgården. Förhoppningsvis minskar slyproblemen med tiden eftersom man får med rötter (helt eller delvis) också, till skillnad från när man kör med röjsåg.
Såhär ser den ut:
Såhär ser den ut:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Se inlägg 17547 några sidor bak i tråden så har du en fin bild på den i användning.B Blazermannen skrev:Det var visserligen inte idag, men nyligen, som jag införskaffade en slyuppdragare. Mycket smart konstruktion och väldigt användbar när man har en massa sly i trädgården. Förhoppningsvis minskar slyproblemen med tiden eftersom man får med rötter (helt eller delvis) också, till skillnad från när man kör med röjsåg.
Såhär ser den ut:
[bild]
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 698 inlägg
Den är väldigt bra och samma princip som Hultafors lilla spikutdragare.B Blazermannen skrev:Det var visserligen inte idag, men nyligen, som jag införskaffade en slyuppdragare. Mycket smart konstruktion och väldigt användbar när man har en massa sly i trädgården. Förhoppningsvis minskar slyproblemen med tiden eftersom man får med rötter (helt eller delvis) också, till skillnad från när man kör med röjsåg.
Såhär ser den ut:
[bild]