useless useless skrev:
Går ju att lasta en hel del på tvåhjuliga fordon. Vi kan lära oss mycket av Indien...
Finns även släp till motorcyklar

P Prodigys skrev:
Finns även släp till motorcyklar
Jo. Finns män som målar naglarna också...

• Haha
  • Wow
mattias1343 och 5 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jo. Finns män som målar naglarna också...
Räknas hammarblå vänstertumme?

• Gilla
Testarn
  • Laddar…
RoTe
FredrikR FredrikR skrev:
Kabelsko-tång från ClasO.
[bild]

En Knipex hade känts bättre i samlingen men inte i plånboken, närmare 1000:- för en sådan vad jag kunde se. 🫣
Nåja, blir det väldigt mycket bil-elande (a-traktor) får vi fundera ett varv till. 😇
Jag köpte en sån där dyr kabelskotång, inte knipex dock men den pressar aldrig tillräckligt hårt så ofta lossnar kabelskorna trots att jag har 1,5mm2 till röd kabelsko osv. Kör därför med en billig biltema som funkar perfekt, dock lite tung att pressa...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Dagens loppisskörd, lite verktyg för en hundralapp. Några oanvända med prislappen kvar.😀

• Verktyg på golv: skiftnycklar, hylsnycklar, polygrip och avbitare från en loppisfynd för hundra kronor. Några är oanvända.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Qjanto och 13 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Den där vätskan måste vara häxbrygd blandat med vigvatten. Helt magiskt bra enligt mitt tycke!
Provat nu, sanslöst bra. Lite jobbigt att det var 40(+?) tänder att torka bort klet från. Men den funkar verkligen!

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
Nygammal varmluftspistol till den blå skaran.
Blå Bosch varmluftspistol modell GHG 650 LCE med sladd i en öppen verktygslåda på ett träbord.
Skapa konto

• Gilla
boschkenta och 8 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Nygammal varmluftspistol till den blå skaran.
[bild]
Trodde su skulle ha 18v-varianten i arsenalen😉

• Haha
Johan Gunverth och 1 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Trodde su skulle ha 18v-varianten i arsenalen😉
Det ena utesluter ju inte det andra.. 😇☝️

• Gilla
  • Älska
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Ordentligt blått skruvstäd på en träbänk i ett garage.
Skapa konto

Fick tag på ett ordentligt skruvstäd på Marketplace. Det har saknats i garaget tidigare.

• Gilla
Tule54 och 13 till
  • Laddar…
En vinkelskruvmejsel med lite bits.

• Vinkelskruvmejsel med rött handtag och olika bits i en öppen vit verktygsbox.
    Skapa konto
  • Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
En vinkelskruvmejsel med lite bits.
Exakt samma kit har svärfar i sommarstugan, dock inte komplett.

• Gilla
Bitterhetsakademin
  • Laddar…
B
Det var visserligen inte idag, men nyligen, som jag införskaffade en slyuppdragare. Mycket smart konstruktion och väldigt användbar när man har en massa sly i trädgården. Förhoppningsvis minskar slyproblemen med tiden eftersom man får med rötter (helt eller delvis) också, till skillnad från när man kör med röjsåg.

Såhär ser den ut:

Orange slyuppdragare med långt handtag och klämma för att dra upp sly med rötter.
Skapa konto

• Gilla
Tule54 och 7 till
  • Laddar…
B Blazermannen skrev:
Det var visserligen inte idag, men nyligen, som jag införskaffade en slyuppdragare. Mycket smart konstruktion och väldigt användbar när man har en massa sly i trädgården. Förhoppningsvis minskar slyproblemen med tiden eftersom man får med rötter (helt eller delvis) också, till skillnad från när man kör med röjsåg.

Såhär ser den ut:

[bild]
Se inlägg 17547 några sidor bak i tråden så har du en fin bild på den i användning.

• Gilla
Blazermannen och 1 till
  • Laddar…
B Blazermannen skrev:

Såhär ser den ut:

[bild]
Den är väldigt bra och samma princip som Hultafors lilla spikutdragare.

• Gilla
Blazermannen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.