3 820 017 läst ·
18 067 svar
3820k läst
18,1k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktyg, verktyg eller för verktyg?
Nåja, här dök det upp ett paket innehållande 2st L-boxx insatser och en förpackning splitterskydd till sticksågarna.
Insatsen till GKT 18V-57-2 GX har varit framflyttad leverans i 4-5 men till sist blev den tillgänglig.
GKF 18V-8 fick även den en insats där sänkbas och mycket annat får plats.
Innebär att det finns en insats över till L-boxx 136 om någon skulle vara intresserad. 😇
Nåja, här dök det upp ett paket innehållande 2st L-boxx insatser och en förpackning splitterskydd till sticksågarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Insatsen till GKT 18V-57-2 GX har varit framflyttad leverans i 4-5 men till sist blev den tillgänglig.
Logga in
Skapa konto
GKF 18V-8 fick även den en insats där sänkbas och mycket annat får plats.
Logga in
Skapa konto
Innebär att det finns en insats över till L-boxx 136 om någon skulle vara intresserad. 😇
Hittade tigersåg på blocket.
Säljaren hade en häcksax också.
Taget.
Och Swedendro levererade en ny sågklinga och rengöringsvätska samt sågblad till tigersågen.
Ja, garaget är fortfarande kaos.
Prio på kidsens rum.
Säljaren hade en häcksax också.
Taget.
Logga in
Skapa konto
Och Swedendro levererade en ny sågklinga och rengöringsvätska samt sågblad till tigersågen.
Logga in
Skapa konto
Ja, garaget är fortfarande kaos.
Prio på kidsens rum.
Har man kaos i garaget har man verktygen i barnens rum, det är sedan gammalt!pjgb skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 104 inlägg
Den där vätskan måste vara häxbrygd blandat med vigvatten. Helt magiskt bra enligt mitt tycke!pjgb skrev:
För en tid sedan blev det nya hörselskydd som var billigare än jag väntat mig. Namnet ”Peltor” får mig att tänka på lurar för 2500kr med Bluetooth och grejsimojs.
Mina gamla fungerade men dessa är skönare och känns som ett steg upp i kvalitet.
Jag använder dem när jag slipar med vinkelslip, bankar ned stolpar och allt som ger vassa eller höga ljud.
En liten spärrnyckelsats från Ryobi, 199kr på Jula. Funderade länge -stod och stirrade på den i affären en lång stund med tom blick så jag blev orolig att det skulle komma en vakt och fråga vad jag höll på med- men jag bestämde mig för att det är en bra liten sats att ha med när man åker till stugan och inte vet vad som kan behövas fixas.
Mina gamla fungerade men dessa är skönare och känns som ett steg upp i kvalitet.
Jag använder dem när jag slipar med vinkelslip, bankar ned stolpar och allt som ger vassa eller höga ljud.
En liten spärrnyckelsats från Ryobi, 199kr på Jula. Funderade länge -stod och stirrade på den i affären en lång stund med tom blick så jag blev orolig att det skulle komma en vakt och fråga vad jag höll på med- men jag bestämde mig för att det är en bra liten sats att ha med när man åker till stugan och inte vet vad som kan behövas fixas.
Logga in
Skapa konto
Senaste leveransen av Makitaprylar.
10m måttband
Slipmaskin
Slippapper
Äkta "Makita" smältlimpistol...
10m måttband
Logga in
Skapa konto
Slipmaskin
Logga in
Skapa konto
Slippapper
Logga in
Skapa konto
Äkta "Makita" smältlimpistol...
Logga in
Skapa konto
Har nog typ 20st Makita och 5-6st "Makita"maskiner.Hep skrev:
Det började med en maskin i ren panik, sen kan man ju inte byta, för det är svårt nog att hålla reda på en sorts batterier...
Köpte tigersågen för ca 17 år sedan och den har jag kapat sjukt mycket med, den verkar odödlig.
Är den typ ny så sälj den på tradera, finns folk som betalar mer än nypris, typ som jag gjorde av misstag för några månader sedan...
Vad är det för modell som är så värdelös?
Det är en DJR 183. Jag höll på att riva ett hus och tyckte det var stökigt att klättra runt med sladd till den jag hade och dumköpte den här. Det var den enda jag kunde få direkt. Den är kanske bra till något, men jag vet inte till vad. Jag testade den lite snabbt och fortsatte sedan med min gamla sladdmaskin som redan rivit ett par hus. En Makita det med. Fantastiskt bra.
Säkert att ingen av er vill ha den?
https://www.makita.se/product/djr183.html
Säkert att ingen av er vill ha den?
https://www.makita.se/product/djr183.html