useless useless skrev:
En röd Panasonic? Vad är det för modell ?
EY74A2PN2G32R
Var en limiterad upplaga som var röda.
Jag lyckades hitta en som inte hade blivit använd på blocket!
Det enda jag inte har och faktiskt saknar är vinkelslipen nu

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Jag har också den röda! Köpte den med 3 stycken 5hh-batterier när det begav sig. Ett (batteri) är fortfarande oanvänt. Lurar på att köpa en Exena, den verkar trevlig också

F Fluxor skrev:
Jag har också den röda! Köpte den med 3 stycken 5hh-batterier när det begav sig. Ett (batteri) är fortfarande oanvänt. Lurar på att köpa en Exena, den verkar trevlig också
Den ser ju riktigt bra ut, antar du menar slagskruvdragaren?

Skogspromenix Skogspromenix skrev:
Den ser ju riktigt bra ut, antar du menar slagskruvdragaren?
Ja, precis. Den heter väl något annat här dock.

O
A Anderscurl skrev:
[bild]
Inspirerad av Adam Savage som pratat om skruvmejslar på YouTube så föll beslutet på att uppgradera till en sats mejslar som tål att användas ordentligt.
Jag trodde inte man köpte skruvmejslar! Jag trodde bara de fanns där, aldrig var riktigt rätt, aldrig fungerade riktigt bra, man svär över dom i en livstid och sen skickar vidare till nästa generation så får de göra samma!

Borde kanske också köpa riktiga! Har du någon länk?

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Nilstyko och 7 till
  • Laddar…
Precis så mina tankar gick efter att ha tittat på min farfars gamla skruvmejslar.

Amazon.se
WERA Kraftform Big Pack 900 Schraubendreher-Set 13-tlg.
https://amzn.eu/d/eiCvPmZ

• Gilla
Bonzo2000 och 4 till
  • Laddar…
En ny katsu fräs. Körde slut på den gamla efter lång och trogen tjänst och tänkte att jag skulle klara mig på handöverfräsen, men insåg snabbt att kantfräs är överlägset i många situationer
En ny kantslipmaskin i en kartong med tillbehör, som ersättning för en gammal och är en förbättring jämfört med en handöverfräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Qjanto och 5 till
  • Laddar…
Fick en Stanley Fatmax Tradelift häromdagen. Det räknas väl...?

• Stanley Fatmax Tradelift verktyg ligger på sittdyna med mönster. En telefon syns i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
Qjanto och 6 till
  • Laddar…
B
Ny rulle med tråd till Lidl-svetsen. Hoppas jag får mer användning för denna, orginaltrpden har nog grabben och hand polare använt till 90%

Ny svetsrulle "diamondspark 31 NG" för MIG-svets, 0,9 mm, 1 kg, bredvid en RIMAC kartong, placerad i svetsmaskin.
Skapa konto

• Gilla
Qjanto och 2 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Fick en Stanley Fatmax Tradelift häromdagen. Det räknas väl...?
Släpper den ner mjukt och försiktigt? Har ett par från lidl som är väl bra men de ger efter utan pardon.

Blev lite gott och blandat Verktyg på träbänk: Dewalt-bit, Milwaukee-måttband (8m), vattenpass och en kniv.
Skapa konto

• Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
slothy slothy skrev:
Släpper den ner mjukt och försiktigt? Har ett par från lidl som är väl bra men de ger efter utan pardon.
Den gula lilla knappen firar genom samma rörelse som uppåt; pumpning. Den svarta tumknappen överst ger fri åkning upp samt ned beroende på belastning.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Hittade en garagerensning så jag och lillpojken drog dit.
Två gamla men fina Knipex-tänger och en mora filekniv samt en lövräfsa och lite annat för 100 kr (han sa 50 men ja är snäll ja!)
Korg med verktyg inklusive Knipex-tänger, mora filekniv, skruvmejsel och rakblad.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Qjanto och 17 till
  • Laddar…
Blivit med bandsåg.
Ingen som sitter på en inscannade manual till en Woody BS-250?

• Woody BS-250 bandsåg utomhus vid ett hus.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Qjanto och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.