Fick hem denna efter tips i Boschtråden.
Blå förvaringslåda med ett Bosch elverktyg, laddare och batteri inuti, tillsammans med plastpåse med borrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FreQa och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Nice, stör mig fortfarande att jag inte var snabb nog att klicka hem en, har förvisso redan en men ja, priset var ju för bra för att inte köpa en till 😂

• Haha
Nilstyko och 1 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
Har ett uppdrag som innefattar montering av diffspärr. Hittade inte någon av mina häftpistoler så jag åkte förbi Hornbach på väg in för att köpa en till.

De hade ingen Rapido så jag fick hålla tillgodo med deras märke.

J. C. Schwarts.
Tvåhundramemti pengar och ytterligare femti för klammer.
[bild]
Visar sig att den med svårighet orkar slå in i balsa. K-plyfa och granreglar är alldeles för hårt. Se exempel på bilden.

Rekommenderas till…
Metallåtervinningen.
[bild]
Mvh Findus
Ser identisk ut som den jag köpte på biltema för en massa år sedan. Funkar ok för lättare arbete men har börjat skjuta dubbelt och klamrar fastnar emellanåt, så nej, ingen toppenprodukt direkt 😟

FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Boschtråden? Den har jag missat! Vad heter den?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
J. C. Schwarts.
Tvåhundramemti pengar och ytterligare femti för klammer.
[bild]
Visar sig att den med svårighet orkar slå in i balsa. K-plyfa och granreglar är alldeles för hårt. Se exempel på bilden.

Rekommenderas till…
Metallåtervinningen.
[bild]
Mvh Findus
Varför reklamerade du den inte?

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
@Immobil
Ägna en timme (som det tar med resor och väntetider i infodisken mm) för att återvinna 200 spänn när jag kan jobba istället och fakturera mer än det dubbla.
Är alltid praktisk. Om glädjen att få ”rätt” inte betalar sig går jag vidare.
Mvh Findus

• Gilla
Putte G... och 7 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
@Immobil
Ägna en timme (som det tar med resor och väntetider i infodisken mm) för att återvinna 200 spänn när jag kan jobba istället och fakturera mer än det dubbla.
Är alltid praktisk. Om glädjen att få ”rätt” inte betalar sig går jag vidare.
Mvh Findus
Jag brukar också tänka så, förutom när det är helt åt skogen fel på produkten, då blir det en principsak att ”de ska inte tro att de kan lura på folk sån här skit”.

Finns inte mycket som är tråkigare än att ha kontakt med kundtjänster..

• Gilla
xinc och 2 till
  • Laddar…
KaffeEGott KaffeEGott skrev:
Finns inte mycket som är tråkigare än att ha kontakt med kundtjänster..
Nästan lika tråkigt som att köpa ett verktyg som sen visar sig vara ett verktygsliknande föremål..

• Gilla
Noramasen och 3 till
  • Laddar…
Q
Verktyg o verktyg... Men den har diskuterats här på forumet och folk verkar vara nöjda med den. Hoppas att jag också blir det. Det har tagit två år att vestämma sig, för jag tyckte att den var lite för dyr.

• Förpackad Kärcher professionell rengöringsmaskin med sladd och borstar på ett trägolv, bredvid en öppen kartong.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
Påminner mig om att jag behöver hyra en sån för att försöka återuppliva inredningen på byggbilen….

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Q Qjanto skrev:
Verktyg o verktyg... Men den har diskuterats här på forumet och folk verkar vara nöjda med den. Hoppas att jag också blir det. Det har tagit två år att vestämma sig, för jag tyckte att den var lite för dyr.
Du kommer bli nöjd. Haft en länge! Kom ihåg att blåsa igenom rent vatten efter varje gång du använt den bara...

• Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Q Qjanto skrev:
Vad kostade den? Würth har kampanj just nu, den är mystiskt lik Kärchers Puzzi 8/1...

Q
T trojlee skrev:
Du kommer bli nöjd. Haft en länge! Kom ihåg att blåsa igenom rent vatten efter varje gång du använt den bara...
Bra tips 👍

Q
F Fluxor skrev:
Vad kostade den? Würth har kampanj just nu, den är mystiskt lik Kärchers Puzzi 8/1...
Jag fick ge strax under 5000:-. Det som jag ser skiljer sig är handtaget. Men samma vikt, effekt och ljudeffektnivå tyder på att det är i övrigt samma produkt.

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.