3 623 006 läst · 17 324 svar
3623k läst
17,3k svar
Dagens verktygsinköp!
https://www.amazon.se/-/en/dp/B0DLSK8XZSS sturnus skrev:
Blev en tur till bauhaus och åkte därifrån med en ny domkraft, har tröttnat på pappas lilla dåliga biltemadomkraft som knappt klarar av att lyfta upp min bil och saknar höjd till mina släp. Sista dagen med extrapris också, 2300kr

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jävla skit!P Prodigys skrev:
Den jag skulle skaffat mig finns inte inne på mitt varuhus!
Sikta in dig på en AC domkraft, du kommer inte ångra dig, och alla reservdelar du någonsin kan komma att behöva säljs på de fysiska bilreservdelsbutikerna om internet känns skrämmandetveksamt skrev:

Logga in
Skapa konto
Rullar tyst på golven

Logga in
Skapa konto
Allvetare
· Västra götaland
· 9 891 inlägg
Jag har egentligen inte råd att köpa verktyg just nu, men jag ville ge min företrädare/mentor en pensionspresent som han kan ha nytta av när han skruvar på en 70 år gammal bil. Och passade så klart på att köpa samma till mig själv.
Ska bli spännande att provköra på gamla rostiga skruvar, hoppas den inte går sönder på en gång.
Vevor H7 induktionsvärmare
Köpt på Ebay, ca 140 euro.
Ska bli spännande att provköra på gamla rostiga skruvar, hoppas den inte går sönder på en gång.
Vevor H7 induktionsvärmare
Köpt på Ebay, ca 140 euro.

Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 887 inlägg
Tror du missförstått, skydden är liksom som en rulle från början men blir mer som en påse när du sätter på den. Det där är för att du ska bli mer uthållig..jonmo skrev:
Blev en borrskruvdragare och sticksåg från Dewalt häromsistens. Väldigt smäckra verktyg som sitter bra i handen och gör ett utmärkt jobb när man ska bygga. Enda anmärkningen är lite glapp i laddaren där den inte alltid indikerar rätt nivå men det kan jag leva med.
Tänkte först köpa Makita men det känns helt enkelt inte värt med hur dyra vissa av verktygen är. Nu är ju inte Dewalt direkt billig heller men ändå prisvärd i sammanhanget. Jag vill ha bra kvalite till ett rimligt pris vilket det känns som man fått.
Tänkte först köpa Makita men det känns helt enkelt inte värt med hur dyra vissa av verktygen är. Nu är ju inte Dewalt direkt billig heller men ändå prisvärd i sammanhanget. Jag vill ha bra kvalite till ett rimligt pris vilket det känns som man fått.