3 278 095 läst · 16 351 svar
3278k läst
16,4k svar
Dagens verktygsinköp!
System gör allt lättare👍.
Nu har jag så mycket sandpapper så jag skulle kunna fylla typ 7-8 systainers så det går väl bort.
Så här ser ett par av mina system ut:
🤣
Edit - inser att det här var heeeelt fel tråd men låter det ligga ändå.
Nu har jag så mycket sandpapper så jag skulle kunna fylla typ 7-8 systainers så det går väl bort.
Så här ser ett par av mina system ut:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
🤣
Edit - inser att det här var heeeelt fel tråd men låter det ligga ändå.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 012 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 012 inlägg
Varför har du blodtrycksmanchetter och plastklotsar i skruvdragarlådan??nanowire skrev:Att ha ordning på sandpapper är underskattat, eller abranet som min d150-sys är fylld med.
Jag är lika dan, ibland när jag har för mycket att göra köper jag en till systainer och organiserar något som irriterat mig. Det ökar sannolikheten från 20 till 80 % att hitta det nästa gång jag behöver det och effektiviserar också nycket när grejorna används.
Två exempel i olika stadier av pågående försök att bromsa entropin:[bild]
Såg en nyhet idag från Metabo i detta ämne om MFT: https://www.metabo.com/com/en/acces.../multifunctional-table-mwb-100-626991000.htmlP poba53 skrev:Allt är relativt. När jag jobbat med huset på utsidan så har jag använt Kreg-bockar KWS500 i kombination med olika reglar och skivor beroende på behov av storlek på bordet. När jag köpte ett Kreg-par så väntade jag länge på erbjudande i Sverige men köpte till slut ett par för 2x1750:-. Veckan efter jag fick leverans var priset 1400:-/styck. Surt sa räven.. Nu kostar de 2200:-/styck. Nu när jag jobbar med detaljer inne i huset så kände jag att jag behövde bättre precision i bordet med tillbehör. Så det blev detta Wolfcraft
[bild]
Har du monterat någon tidigare generation av Weber förut?mexitegel skrev:
Jag köpte en EPX-435 i våras och tycker inte att den ger samma gedigna intryck som föregångarna när jag skruvade ihop den.
Har läst innan om att kvaliten gått ner, men om den är dålig vet jag inte, Har en Q3200 sedan innan men det är ju inte riktigt jämförbart, men jag noterade att stativet var lite rappligare än jag kanske hade förväntat mig och att låsningen på hjulen verkade klen men själva "grill-lådan" är gedigen tycker jag.
Vet du var man hittar en vettig röklåda som man kan placera under gallret? Fanns ju sådana förr verkar det som.
Vet du var man hittar en vettig röklåda som man kan placera under gallret? Fanns ju sådana förr verkar det som.