Årets klingkampanj på Unimerco föranleder alltid köp. Har provat det mesta i klingväg under mina år, och jag tycker nog att Freud är oslagbara i pris vs kvalitet. Sedan är deras ritsar slipade med lite spetstand, en klar fördel tycker jag. Man kan köpa många för priset av Leuco mm. Ska också byta alla mina borr i Ayenmaskinerna till solida hårdmetallborrar. Även om snabbchuckarna egentligen inte gör dem rättvisa så vinner man på det i vissa material.
Lite smågrejer från Amazon kom idag. Och så ett litet vattenpass från Bauhaus där jag hade en värdecheck på 100 kr, så jag behövde bara lägga till 99 kr.
vore intressant att se en bild på ditt garage/ förråd eller där du förvarar alla prylar . Du är nog en av de mest aktiva med nya inköp, någonstans måste de förvaras.
vore intressant att se en bild på ditt garage/ förråd eller där du förvarar alla prylar . Du är nog en av de mest aktiva med nya inköp, någonstans måste de förvaras.
Stal 3-fas-donet från pelarborren till bandsågen för att se att den gick som den skulle. Hittade en annons på lite kontakter i närheten. Tyckte det såg lite slitet ut i annonsen men visade sig att det mesta var oanvänt. 14kr styck kan de väl vara värda när det behövs någon reservdel hemma.