Byggahus.se

Candy tvättmaskin

1. T
    Renoverare Nivå 14
    Upo, Indesit, Ariston, Candy, m.fl. Hur är det med kvaliteten på dessa maskiner?

2. Robert_Maria
    Medlem Nivå 10
    Jag hade en granne som hade en Candy. Han var nöjd med den sade han men hur det var med det dagliga användandet vet jag inte.

3. ¤ akila ¤
    Medlem Nivå 8
    Personligen skulle jag ALDRIG köpa en teknisk pryl med ett märke som Candy!!! Skulle va en tuggummimaskin isf.

4. Robert_Maria
    Medlem Nivå 10
    För det kan inte vara exempelvis Bosch eller Elecrolux lågprismärke för andra marknader???

5. T
    Renoverare Nivå 14
    Övriga märken då? Är främst intresserad av en Upo nu då jag vill ha snabbprogram samt återstående tid och det kryllar inte av dem i bra prisklasser.

6. G
    Medlem · Nivå 5
    Vi har haft en toppmatad Candy under ett par år utan problem. Nu har vi flyttat och har en Ariston kombinerad tvätt/tork maskin. Har fungerat bra i ett och ett halvt år sedan fick vi strul med torktumlar funktionen. Men strul kan det bli med alla maskiner. Jag tycker det är överpriser på viss varumärken. Ofta har man råd med två "lågprisare" istället för en "högprisare" och då tycker jag det kan vara värt att chansa lite. Värt att tänka på är att Indesit koncernen som äger Ariston varumärket är europas näst största vitvarutillverkare, så det är ingen liten källarfirma.