Byggahus.se

Cad-kunnig sökes

1. S
    Medlem · västra götaland · 10 inlägg

snickartjejen

Medlem
    Hej! Vet inte om just detta är rätt forum men jag testar!? Jag hjälper min mamma att bygga hus. Vi har fått bygglov men har lite till att lämna in för startbesked. Killen som ritat huset har nu tyvärr gått in i väggen och vi har ingen som kan hjälpa till att slutföra de sista ritningarna. Det som saknas är måttsatta byggritningar i en annan skala. De ritningar vi hade för bygglovet behöver skalas upp och mått sättas ut. Är det någon som kan tipsa om någon i Göteborg (kanske går lika bra var som helst i landet!?) som skulle kunna hjälpa oss med detta? Det är kanske en halvdags jobb kan jag tänka mig. Med vänlig hälsning, Andrea

2. splinter
    Byggveteran · Västkusten · 119 inlägg

splinter

Byggveteran
    Hej Andrea!
    Knivig sits - tråkigt att höra om! Beroende på underlag och omfattning kanske jag kan hjälpa er. Jag lägger inte en halvdag bara sådär men jag kanske iallafall kan hjälpa er att skala om ritningarna så kan ni göra måttsättningen själva med penna och papper.

Kan du ladda upp underlaget alternativt skicka det till mig i ett PM?

• Laddar…
  3. N
    Medlem · 46 inlägg
    Hej,

Är det bara att ta befintligt underlag och skala om och måttsätta så skulle jag kunna klämma in att göra det åt dig under helgen.

Skicka PM med budget och en beskrivning av vad som ska göras mer i detalj samt hur många ritningar det är så kan jag kolla om det är något för mig :)

• Laddar…
  4. splinter
    Byggveteran · Västkusten · 119 inlägg

splinter

Byggveteran
  5. S
    Medlem · västra götaland · 10 inlägg

snickartjejen

Medlem
    Jag ska få hjälp av en tjej som bor i närheten. Men jag vet först imorgon eller om några dagar kanske om det gått bra.

• Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.