Hej,

Har ett förråd som föregående ägare inte tagit hand om så väl. Det som jag tror är mest akut att fixa är den bräda som sitter längst ned och som vilar mot lecablocket då denna har ruttnat sönder. Vet dock inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att byta ut den. Kan jag lyfta byggnaden med en vanlig domkraft man har när man byter däck på bilen? Hur lyfter jag bäst för att inte byggnaden/brädorna ska gå sönder?

• Ruttnande träbräda längst ned på husvägg som vilar mot lecablock, med flagnande färg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Slitet förråd med rutten bräda längst ned vid lecablock, behövande reparation.
    Skapa konto
  • Förrådshörn med ruttnad bräda vid foten som vilar på ett lecablock, nära vegetation och trädäck.
    Skapa konto
  • Grått trädgårdsförråd med skadad bräda längst ned nära lecablocket, synliga tecken på förfall.
    Skapa konto
Hej,

Jag står inför nästan exakt samma dilemma. Ser att det var några år sedan du skrev, hur löste du det till slut?

ByggahemMicke ByggahemMicke skrev:
Hej,

Jag står inför nästan exakt samma dilemma. Ser att det var några år sedan du skrev, hur löste du det till slut?
Trådstartaren var senast aktiv november -24 om svaret dröjer. 😉

• Gilla
ByggahemMicke
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Trådstartaren var senast aktiv november -24 om svaret dröjer. 😉
Misstänker detsamma, men värt ett försök. Tänker att någon åtgärd borde vara gjord vid det här laget 😅

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.