BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 819 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 819 inlägg
Den nya fläkten ska få plats på djupet innanför dörrarna och det ska vara samma typ av fläkt, kolfilterfläkt, alliancefläkt, spiskåpa etc.
Om du får fram ett modellnummer, t.ex. i facket för belysning, så kan det gå att hitta manualen och i den bör det stå hur den är uppsatt.
Om du får fram ett modellnummer, t.ex. i facket för belysning, så kan det gå att hitta manualen och i den bör det stå hur den är uppsatt.
Jag hittade ett artikelnr och googlade på den men hittar knappt någon info om den, den är från 98.. hur vet jag vilken typ av fläkt det är då? vi har ingen system för det i huset vad jag vet det är självdrag annarsBirgitS skrev:
Det ser ut o vara en vanlig köksfläkt med utsug ur köket.. kan du se vart röret ovanför tar vägen?O Oliviape92 skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 819 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 819 inlägg
https://www.manua.ls/bosch/dhi665v/manual?p=34
Kolla den där på sidan 34. PÅ sidorna innan står det hur man monterar också...kanske är lite mer detaljerat där
Verkar vara samma på alla 665. (hittade inte 665G men kollade en för 665F och en för 665V och det var samma typ av installation på bägge)
Kolla den där på sidan 34. PÅ sidorna innan står det hur man monterar också...kanske är lite mer detaljerat där
Verkar vara samma på alla 665. (hittade inte 665G men kollade en för 665F och en för 665V och det var samma typ av installation på bägge)
Liknande trådar
-
Byta kontakt på dammsugare, hjälp!
El -
Hjälper det att byta frontsensorn på Worx Landroid, när det står upplyft?
Teknik -
Hej. Jag behöver hjälp med att byta ut köksfläkts transformatoren
Ventilation -
Hej. Jag behöver hjälp med att byta köksfläkt alltså kolfläkt som är inte eldriven
Ventilation -
Flytta FTX aggregat & byta till ny köksfläkt hjälp
Kök