Tjenare.
Stött på patrull i mitt projekt med klinkers i hallen. Tröskeln är bara 2cm ovanför spånskivorna. Alltså blir klinkersen ca lika hög som eller rentav högre än Tröskeln vilket inte känns så roligt.
.
Så nu har jag tänkt att antingen konstruera en egen tröskel eller bygga på den befintliga tröskeln. Alltså bara tröskeln, inte hela karmen.
Finns det någon som gjort något liknande som kanske kan dela med sig av erfarenheter och bilder?
Mvh
Stött på patrull i mitt projekt med klinkers i hallen. Tröskeln är bara 2cm ovanför spånskivorna. Alltså blir klinkersen ca lika hög som eller rentav högre än Tröskeln vilket inte känns så roligt.
.
Så nu har jag tänkt att antingen konstruera en egen tröskel eller bygga på den befintliga tröskeln. Alltså bara tröskeln, inte hela karmen.
Finns det någon som gjort något liknande som kanske kan dela med sig av erfarenheter och bilder?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mvh
Liknande trådar
-
Bygga ut altan - behålla stommen eller byta allt?
Altan & Uteplats -
Behövs bygganmälan för att byta gjutjärnskamin mot gjutjärnskamin?
Bygglov -
Bygga ny innervägg på befintligt laminat/klickgolv? Eller borde golvet bytas först? (Inga planer på att byta annars inom de närmsta åren.)
Byggmaterial & Byggteknik -
Rivet vedskjul ska byggas upp igen. Grundstenarna står kvar. Kan jag byta ut dessa mot plintar?
Juridik -
Bygga nya takstolar och byta ut dem gammal utan att ta bort taket
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus