E
Skrivet av: Henke

Låter kanon, tar in offert på kök så fort de är igång i Göteborg.

E
Skrivet av: Tommy

Elin Blom: inget fel i artikeln i sig. Men den är lite väl mycket smygvinklad och utan egentlig fakta..
Många av det stora bygghusen kör på detta koncept sedan en tid tillbaka och då tycker jag det borde nämnas i en artikel som inte är gratis reklam.. Men det är ju bara min åsikt.
Sedan skulle det ju vara bra om artikeln även talade om att det inte är byggmax som sätter priset utan utföraren.

E
Skrivet av: Stefan

Jag testade deras golvläggningstjänst och skillnaden är att du på förhand vet vad det kommer att kosta. Även om det som i mitt fall trasslade lite och drog ut på tiden stod priset fast. För mig som inte sällan känner mig lite blåst av hantverkare låter detta som ljuv musik :-)

• Gilla
Kirneh73
  • Laddar…
E
Skrivet av: Mats

Vi driver ett byggföretag som ska utföra byggtjänster åt Byggmax. Det har varit mycket kontroller av oss för att vi ska hålla en bra kvalité och att vi har en stabil ekonomi. Vi kommer inte göra några stora vinster på jobb för byggmax, då de har pressat priserna rejält. Försök tex själva att få en offert någon annan stans på lägre pris än 1000 kr för installation av en ytterdörr, så får ni se.
Faktum är att vi tvekat en hel del innan vi skrev på kontraktet för Byggmax pga den låga ersättningen men vi får väl utvärdera om ett år.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.