Byggahus.se
Hej Forum, vi har en tillbyggnad planerad baserad på en stomme av lättbalk.
Vi kommer köpa en färdig stomsats. Vad vi dock saknar är någon som kan göra den konstruktiva lösningen av hur befintligt hus och tillbyggnad ansluter.

Taklösning och ev. avväxlingar behöver nog räknas på. Vi kommer att behöva spränga tätt intill bef. hus och sprängaren menar att vi bör stämpa upp grundmuren .

Var hittar jag en bygg konstruktör som kan ta sig an detta delikata uppdrag omgående ?

Tips om lämplig person mottages tacksamt !
Huset står i Nacka -Saltsjö Boo.

HeFe

Tack för tipset!!

Om du inte har löst det kan du skicka ett PM till mej....jag har haft en som är kanon och ev tar jobb i Stockholm

Enk Projektet Enk Projektet skrev:
Om du inte har löst det kan du skicka ett PM till mej....jag har haft en som är kanon och ev tar jobb i Stockholm
Skicka gärna PM till mig med angående konstruktör. Jag söker en som kan ta uppdrag i Stockholmsområdet.

Hej @Enk Projektet, jag skulle gärna få tips om konstruktör i stockholmsområdet. Tack på förhand!

sådär en nio år senare är det dax igen... Har du kvar kontaktinfon till konstruktören tar jag tacksamt emot !!

Ingen av er verkar veta hur manskickar PM. För att göra det klickar du på mottagarens runda, gråa cirkel med en bokstav i, längst upp till vänster. Då kommer en sida upp som förklarar resten!

• Gilla
Henfer
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.