Ser lite rörigt ut med alla olika byggstilar lite som det ständigt pågår en loppis :love:

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Maria T
Torbjärn Torbjärn skrev:
Ser lite rörigt ut med alla olika byggstilar lite som det ständigt pågår en loppis :love:
Väggvaser, mängder av uppstoppade djur och en salig blandning även av möbelstilar adderar till loppiskänslan, men väldigt fina rum (de som visas) och så är det fascinerande med torn, blir nog inga problem att få det sålt.

PeterFalun
Maria T Maria T skrev:
Väggvaser, mängder av uppstoppade djur och en salig blandning även av möbelstilar adderar till loppiskänslan, men väldigt fina rum (de som visas) och så är det fascinerande med torn, blir nog inga problem att få det sålt.

inte alla som kan leva upp till era krav på stil....

kul hus

• Gilla
Aevon och 1 till
  • Laddar…
T
För många är det just blandningen av stilar som är själva stilen, blir mindre stelbent och mer intressant kan jag tycka.
Häftigt hus som jag gärna skulle bo i själv!

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Maria T
PeterFalun PeterFalun skrev:
inte alla som kan leva upp till era krav på stil....

kul hus
Eftersom huset är till salu så brukar i alla fall mäklaren säga till säljaren att rensa upp lite inför fotografering, i alla fall om möblering och interiör är väldigt brokig, alternativ hyra in [trist och intetsägande] möbler.
Mitt hem är fyllt av en blandning av allt jag gillar men om jag stod inför att sälja skulle jag ta bort mycket av min inredning som är alltför personlig, dit brukar exempelvis foton i mängder höra.
Det var så jag menade.

• Gilla
hus520
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Inredningsstilen är väldigt typisk för Österlen, lite sådär konstnärlig och bohemisk. Raka motsatsen till hur det är i Stockholm kan man säga.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Inredningsstilen är väldigt typisk för Österlen, lite sådär konstnärlig och bohemisk. Raka motsatsen till hur det är i Stockholm kan man säga.
Jojo, det var snällt att kalla det en "stil" :), Skåne bohemian kanske? Stilpolisen har andra åsikter här...

• Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du behöver åka till Österlen och koppla av lite, det hör jag ;)

• Haha
Aevon
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Du behöver åka till Österlen och koppla av lite, det hör jag ;)
Tänk om det är en 08:a som är ägare? Nej tack, jag åker norrut , till guldkusten, där har vi god smak! ;)

• Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.