2 236 läst · 9 svar
2k läst
9 svar
Byggde samman väderkvarnen med magasin till ett unikt boende
På konsumentens sida
· 3 084 inlägg
Denna fredag inspireras vi av ett riktigt coolt hus där man byggt samman den gamla väderkvarnen med det intilliggande magasinet. På utsidan är det bäddat för hemester med extra allt på uteplatsen.
Du kan läsa artikeln här: Byggde samman väderkvarnen med magasin till ett unikt boende
Du kan läsa artikeln här: Byggde samman väderkvarnen med magasin till ett unikt boende
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 244 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 244 inlägg
Väggvaser, mängder av uppstoppade djur och en salig blandning även av möbelstilar adderar till loppiskänslan, men väldigt fina rum (de som visas) och så är det fascinerande med torn, blir nog inga problem att få det sålt.Torbjärn skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 244 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 244 inlägg
Eftersom huset är till salu så brukar i alla fall mäklaren säga till säljaren att rensa upp lite inför fotografering, i alla fall om möblering och interiör är väldigt brokig, alternativ hyra in [trist och intetsägande] möbler.PeterFalun skrev:
Mitt hem är fyllt av en blandning av allt jag gillar men om jag stod inför att sälja skulle jag ta bort mycket av min inredning som är alltför personlig, dit brukar exempelvis foton i mängder höra.
Det var så jag menade.
Administrator
· Skåne
· 7 800 inlägg
Inredningsstilen är väldigt typisk för Österlen, lite sådär konstnärlig och bohemisk. Raka motsatsen till hur det är i Stockholm kan man säga.Maria T skrev:
Administrator
· Skåne
· 7 800 inlägg
Du behöver åka till Österlen och koppla av lite, det hör jag