Hej allihopa.
Som ni ser på bilden så ska denna gräsmattan grävas bort, på med markduk, bärlager och allt vad de innebär (kan inte den biten riktigt) Har bestämt mig för att inte ha små stenar (singel). Har ni något tips på vad man lägger överst. Vill även försöka undvika så de inte följer med i däcken när man kör därifrån, eftersom bilarna kommer stå parkerade mot häcken till grannen. Tänker mer på grus för de lär man nog ha överallt annars.
Kom gärna med förslag.
Mvh Marie
Som ni ser på bilden så ska denna gräsmattan grävas bort, på med markduk, bärlager och allt vad de innebär (kan inte den biten riktigt) Har bestämt mig för att inte ha små stenar (singel). Har ni något tips på vad man lägger överst. Vill även försöka undvika så de inte följer med i däcken när man kör därifrån, eftersom bilarna kommer stå parkerade mot häcken till grannen. Tänker mer på grus för de lär man nog ha överallt annars.
Kom gärna med förslag.
Mvh Marie
Du vill ha grus, men inte med små stenar i? Är det rätt uppfattat?
Nja, jag vill inte ha singel. Så då är min fråga vad man lägger överst. Ska man ha grus och padda de? Fastnar de lätt i däcken eller kan man lägga något annat? Vill ju även att de ska se helt okey ut så de inte blir alldeles för fult.. Har du något bra tips?T T.Gustafsson skrev:
HmjagT T.Gustafsson skrev:
T T.Gustafsson skrev:
Klicka här för att svara