Hej
Köpte en lägenhet och såg att de som har bott tidigare hade en bubbelbadkar. Ganska fräsch men några delar som är i plast har gått sönder. Hittar ingen model namn på den och vet inte hur/var jag ska köpa de trasiga delar. Någon som vet hur man ska göra?

Börja med att lägga upp en bild här så kanske någon känner igen modellen.

Sorry. Missade det

• Vit hörnbadkar med jetmunstycken och hygienprodukter runt kanten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
De trasiga delarna

• En trasig metallisk komponent på ett träbord.
    Skapa konto
  • Närbild av trasiga metalliska delar av en konstruktion, med fokus på skadade kanter och ytor.
    Skapa konto
Var satt de trasiga delarna. Det ser ut att vara skador på baksidan. Kan du limma dit annan plast eller bygga upp med smältlim?

Den delen på första bilden satt på höger sida på den största ventilen och den andra är lock till bottenventilen

Tveksamt. Ser ut så här

• Genomskärningsbild av avlopp med synlig rörskarv och tätning, tecken på slitage och behov av reparation.
    Skapa konto
Hmm, det är inte så att någon modifierat den?
Det brukar vara en axel i mitten som styr bottenventilen, men det kanske är någon annan typ du har.

• Illustration av en badkarsavlopp med en axelstyrd bottenventil och flexibel avloppsslang.
    Skapa konto
Om jag ska vara ärlig så kan jag inte ett skit om sånt. Ägare före han jag köpt lägenheten av hade den. Vet inte ens hur den fungerar eller om det fungerar alls. Tänkte testa men vet inte namnet på den

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.