5 932 läst · 3 svar
6k läst
3 svar
Bryta Stilpaket?
Kan man bryta ett Stilpaket?
Vi har valt Stilpaket Rostfritt i vårt Kornett som vi ska bygga i Linköping. I paketet ingår en 60cm bred induktionshäll som vi gärna skulle vilja uppgradera till en bredare, 80 eller 90 cm. Är det möjligt? Får vi dra av något för den 60cm häll som vi byter ut? Hur mycket i så fall (jag förstår att du inte kan ge exakta siffror, men kanske en ungefärlig procentsats)?
mvh
Anette
Vi har valt Stilpaket Rostfritt i vårt Kornett som vi ska bygga i Linköping. I paketet ingår en 60cm bred induktionshäll som vi gärna skulle vilja uppgradera till en bredare, 80 eller 90 cm. Är det möjligt? Får vi dra av något för den 60cm häll som vi byter ut? Hur mycket i så fall (jag förstår att du inte kan ge exakta siffror, men kanske en ungefärlig procentsats)?
mvh
Anette
Att bryta Stilpaketen är förenat med en kostnad. Hur mycket exakt vet din säljare.
P.S Ursäkta ett sent svar.
Magnus Brusefält
Marknadsstöd, Myresjöhus
P.S Ursäkta ett sent svar.
Magnus Brusefält
Marknadsstöd, Myresjöhus
Vi har precis gjot färdigt vår slutligabeställning och valde helt bort vitvarorna eftersom att vi ville ha exlusivpaketet men med vanlig kyl och frys. Vi fick svaret att man inte får ändra i paketen och valde således bort alla vitvaror och kommer att lösa den biten själva.
Den möjligheten finns ju alltid även om jag tror att det är svårt att hitta samma varor till samma eller lägre pris i handeln.
Magnus Brusefält
Myresjöhus, Marknadsstöd
Magnus Brusefält
Myresjöhus, Marknadsstöd
Liknande trådar
-
Malmbergs strömbrytare snabbkoppling
El -
V33 fläkten slår ifrån jordfelsbrytare, vad kan man felsöka
Ved, Pellets, Flis -
Smartplug, fjärrströmbrytare över wifi, hur fungerar dom?
Villalarm & Hemautomation -
Hcentral ifrån 60talet Gbg vill koppla in 5tråds 3fas - ej pratat med elfirman
El -
Elbilsladdare och jordfelsbrytare
El