breda plankor som vägg??

5k läst  4 svar

1. danny_falun
    Medlem Nivå 5
    Hej hej!
    Inte danny själv som sitter här utan sambon,de jag behöver hjälp med är:

De är så att vi bygger ett doppingen Fiskarhedenvillan och för er som vet hur ett sådant ser ut så är de knäck tak på det. Då är det så att inne i vårat sovrum när de är klart så går ju knäcken nästan ner till golv en ½ m ca är de rakt då vill inte jag att panelen ska gå ifrån tak ner knäcken slutar till utan jag vill bryta av med plankor där tak slutar och knäcken börjar.

Hoppas ni hänger med på vad jag menar,plankorna ska alltså sitta ifrån knäcken och ner på bredden!

Finns de någon behöver inte vara rum med knäck men finns de nån som har bild på dessa plankor så jag kan visa sambon så han förstår på ett ungefär hur jag menar.

MVH Matilda

2. A
    Medlem Nivå 4
    Hej

Vi har satt en plankvägg i vårt sovrum, blev jätte fint tycker vi kanske är något sånt du har tänkt dig??

Fotot taget med mobilkamera där av den dåliga bilden... hoppas du ser ändå =)

3. danny_falun
    Medlem Nivå 5
    Japp precis så menar jag men lite bredare plankor :) det är så fint, tack så jätte mycket.

4. A
    Medlem Nivå 4
  5. danny_falun
    Medlem Nivå 5
    tack så mycket för hjälpen till sidan :)

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: