3 306 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Braskamin! Hur länge måste jag vänta?!
Kontaktade ett företag början på november som skulle sätta in en braskamin och skorsten. Mitten av november skickade jag startbeskedet till företaget tror jag även ringde och sa ja till offerten.
Har fortfarande inte fått ngt besked om när de kan börja? Har ringt ytterligare en gång och då visste han inte heller när de kan börja.
Fundera på att höra med ett företag i stan om de är snabbare.
Kan jag bara tacka nej till de andra företaget? Eller hur funkar det?
Mvh Både-kall-frustrerad
Har fortfarande inte fått ngt besked om när de kan börja? Har ringt ytterligare en gång och då visste han inte heller när de kan börja.
Mvh Både-kall-frustrerad
Råkade få inlägget i fel forum. "Hantverkar" kanske är bättre.Ojnejhoppsan skrev:Kontaktade ett företag början på november som skulle sätta in en braskamin och skorsten. Mitten av november skickade jag startbeskedet till företaget tror jag även ringde och sa ja till offerten.
Mvh Både-kall-frustrerad
Gissar att det är rätt mycket att göra för dom flesta kaminföretag just nu.
Själv frågade jag tre företag om offert i december 2015, ett företag hörde av sig ganska omgående. Tackade ja till offerten i januari och fick kaminen installerad i mars.
Ett andra företag skickade ut offerten i april 2016 och det tredje väntar jag fortfarande svar från
Själv frågade jag tre företag om offert i december 2015, ett företag hörde av sig ganska omgående. Tackade ja till offerten i januari och fick kaminen installerad i mars.
Ett andra företag skickade ut offerten i april 2016 och det tredje väntar jag fortfarande svar från
Ok tack för svaren. Får väl vänta ett tag till. Optimera i stan hade inte totalentreprenad så det sket sig lite =)
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur länge måste man vänta när man lagt ett bud.
Köpa & Sälja hus -
Hur länge måste kalkbruk frostskyddas?
Byggnadsvård -
Vad för sorts betong ska man använda och hur länge måste det härda?
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur länge måste man vänta mellan flera lager puts inomhus?
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur länge måste järnmönja torka?
Färg, Måla & Tapetsera