17 822 läst · 37 svar
18k läst
37 svar
Bra pris på Hultafors rätstege MST180
Sida 1 av 3
Hej!
Tänkte äntligen slå till på en rätstege. Hultafors MST 180.
Letade runt efter priser på nätet och det billigaste jag kunde hitta var på Jula - 1399 kr.
Någon som har nåt tips på nån nätbutik eller så som klår det priset?
Tack på förhand
/Henrik
Tänkte äntligen slå till på en rätstege. Hultafors MST 180.
Letade runt efter priser på nätet och det billigaste jag kunde hitta var på Jula - 1399 kr.
Någon som har nåt tips på nån nätbutik eller så som klår det priset?
Tack på förhand
/Henrik
Det är nog ett väldigt bra pris, om du nu inte kan få den exmoms via någon polare/firma.
Jag gav ca 900:- för MST150 exmoms, tror att MST180 gick på 1100-1200:- exmoms på Ahlsell.
Nu är ju inte Ahlsell billigast, men ändå en viss jämförelse.
Mvh Tobbe
Jag gav ca 900:- för MST150 exmoms, tror att MST180 gick på 1100-1200:- exmoms på Ahlsell.
Nu är ju inte Ahlsell billigast, men ändå en viss jämförelse.
Mvh Tobbe
1399 ink moms är ett bra pris... jag skulle köpa för det direkt.
Kanske det kan vara en femtilapp billigare någon annanstans men så mycket mer blir det inte. Den lappen har du raskt ätit upp i transporter, telefon, spilld tid, m.m.
Kanske det kan vara en femtilapp billigare någon annanstans men så mycket mer blir det inte. Den lappen har du raskt ätit upp i transporter, telefon, spilld tid, m.m.
Prevex i Göteborg (Prevex Webbshop) har en kampanj på bl.a. MST180 för 895:- ex moms.
Jag tror det är svårslaget, har själv letat tidigare men inte hittat billigare.
Jag tror det är svårslaget, har själv letat tidigare men inte hittat billigare.
Låter spännande! Hur ställer de sig till att sälja till privatpersoner? Snabbkollade och såg att man skulle fylla i företag och organisationsnummer osv om man ville bli "ny kund". Fast de kanske ordnar det ändå...?olni65 skrev:
Det torde vara en sanning med modifikation om man dyker upp på plats iallafall, för jag har då aldrig nekats att köpa någonting väl man är där. Det har aldrig ens antytts eller viskats om något sådant, att man inte skulle få köpa som privatperson.
Men via nätet kanske är en annan sak
Du får väl se det som en anledning att ta dig hit till Bästkusten
Men via nätet kanske är en annan sak
Du får väl se det som en anledning att ta dig hit till Bästkusten
Bauhaus säljer för 1395 riksdaler... Inte så mkt mindre men om man har vägarna förbi så varför inte? Ska själv inhandla det under helgen då den gamla är opålitlig p.g.a skador...
Nån skrev Clas Ohlson, det har utgått från deras sortiment för ett par år sen. Och då fick man det till röda priser. Hann dock aldrig slå till innan det tog slut, tror det var halva priset.. d.v.s. typ 750 kr.
Nån skrev Clas Ohlson, det har utgått från deras sortiment för ett par år sen. Och då fick man det till röda priser. Hann dock aldrig slå till innan det tog slut, tror det var halva priset.. d.v.s. typ 750 kr.